فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بررسی ۳ ایردراپ تلگرامی که احتمالاً در ماه آینده توزیع می‌شود

چند ایردراپ تلگرامی قرار است در ماه اکتبر انجام شود و کاربارن و متقاضیان می‌توانند آن‌ها را در هفته‌های آینده تحت نظر بگیرند.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • ایردراپ میم فای و ماسک امپایر احتمالاً ماه بعد انجام می‌شود.
  • بعضی از کاربران امیدوارند که ایردراپ تپ سواپ هم در این مدت انجام شود.

به گزارش بی‌این کریپتو، بازار ارزهای دیجیتال در ماه قبل با رشد خوبی مواجه شد اما ایردراپ همستر کامبت بسیاری از کاربران بازی‌های تلگرامی را ناامید کرد. در هر حال ۳ ایردراپ تلگرامی دیگر احتمالاً در ماه آینده توزیع می‌شود و علاقه‌مندان، می‌توانند آن‌ها را تحت نظر بگیرند.

۱. میم فای

در میم فای کاربران با شخصیت‌هایی با مضمون میم کوین‌ها (مانند PEPE و DOGE) تلاش می‌کنند ارز دیجیتال و سایر پاداش بگیرند. در نهایت هم قرار است بازیکنان بر اساس عملکردشان سکه‌های میم فای را دریافت کنند.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

با بیش از پنج میلیون بازیکن فعال و ۳۶ میلیون کاربر کلی، میم فای پایگاه خوبی برای خود ایجاد کرده است. توکن این بازی برخلاف اکثر بازی‌های تلگرامی قرار است روی راه‌حل لایه ۲ اتریوم یعنی بلاک چین Linea راه‌اندازی شود.

ایردراپ میم فای هم برای ۹ اکتبر (۱۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است. بعد از رویداد تولید توکن (TGE) شرکت‌کنندگانی که تسک‌هایی مثل دعوت از دوستان، اشتراک‌گذاری محتوا و دنبال کردن کانال‌های میم فای در شبکه‌های اجتماعی را انجام داده‌اند؛ ایردراپ خود را می‌گیرند.

شایان ذکر است که ۹۰ درصد از کل عرضه توکن میم فای به کاربران آن داده می‌شود. تحلیلگران گفته‌اند که قیمت این توکن می‌تواند بین ۰.۰۳ تا ۰.۱ دلار باشد.

۲. ماسک امپایر

ماسک امپایر قرار است توکن خود در شبکه تون راه‌اندازی کند. فاز استخراج این بازی هم امشب به پایان می‌رسد و ایردراپ آن احتمالاً ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) توزیع می‌شود.

با این حال اضافه شدن‌ شرط پرداخت نیم تون کوین برای دریافت ایردراپ ماسک امپایر کاربران زیادی را نگران و عصبی کرده است. شایان ذکر است که ماسک امپایر ذخایر درون بازی کاربرانی که حداقل ۳۰ روز غیر فعال بوده‌اند را سوزانده‌ است. به نظر می‌رسد عواملی مثل کدل ریفرال و سود در ساعت در ایردراپ ماسک امپایر موثر است.

۳. تپ سواپ

سادگی تپ سواپ در ابتدا کاربران زیادی را به آن جذب کرد. بسیاری از کاربران هم امیدوارند که این توکن در ماه اکتبر لیست می‌شود. با این حال تپ سواپ به طور رسمی این مسئله را تایید نکرده ولی علاقه‌مندان به آن، می‌توانند ایردراپ TAPS را تحت نظر بگیرند.

به طور کلی بازیکنان می‌توانند با انجام تسک‌های روزانه، افزودن دوستان یا ارتقاء ابزارهای درون بازی| ایردراپ احتمالی‌شان را افزایش دهند. این بازی همچنین ابزارهایی مانند «Tap Bot» را راه‌اندازی کرده که به کاربران آن اجازه می‌دهد حتی در زمانی که غیرفعال هستند، به‌ طور خودکار امتیاز کسب کنند.

البته تپ سواپ بارها زمان راه‌اندازی توکن و ایردراپ خود را به تاخیر انداخته و با انتقادات زیادی مواجه شده‌ است. تحلیلگران باور دارند که قیمت اولیه TAPS هنگام ایردراپ آن بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۶ دلار خواهد بود.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  علاقه غول شبکه اجتماعی به دورکاری کاهش یافت
الماس تراشکاری

Check Also

آموزش حل مشکل صفر شدن موجودی در کیف پول تون کیپر

برخی از کاربران، خصوصاً کسانی که به‌تازگی برای دریافت ایردراپ همستر کامبت اقدام کرده‌اند، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان