فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بزرگترین پل معلق در سراب احداث می شود /تحول در حوزه گردشگری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی فرماندار سراب عصر امروز در بازدید میدانی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح گردشگری سراب گفت: پل معلق در منطقه گردشگری و زیبای سهراب سراب و با مشارکت کامل بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه مسئولان اجرایی شهرستان و استاندار و نیز مردم بومی منطقه نقش مهمی و تکمیل کننده‌ای در رفع موانع و مسائل و آغاز سرمایه گذاری داشتند، افزود: شهرستان سراب به لحاظ مناطق غنی و طبیعت بکر و زیبایش ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در استان و کشور را دارد.

مجید نصیرپور نماینده منتخب مردم سراب در دوره دوازدهم درحاشیه آغاز عملیات اجرایی پل معلق سراب گفت: امروزه گردشگری در جهان صنعتی پررونق است و اقتصاد و درآمد مردم منطقه با ورود گردشگران شکوفا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش خواهد کرد تا تسهیلگر روند سرمایه گذاری در شهرستان سراب باشد.

وی یادآور شد: با تجربه یک دوره نمایندکی مردم سراب در مجلس هشتم و فعالیت نزدیک به دو دهه درقوه مقننه از همان رو انتخاب تلاش درجهت جذب سرمایه گذار در منطقه در حوزه‌های مختلف را آغاز کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پایتخت گردشگری آسیا؛ عنوانی که یدک می‌کشیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

این گزارش حاکی است پل معلق سراب در سه فاز و با هزینه پیش بینی شده ۱۲۰ میلیارد تومان و در ارتفاع ۸۵ متر و طول ۴۲۶ متر در منطقه سهزاب سراب احداث خواهد شد.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری-تایمز

شهرکرد- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. Source link تگ هاپیشنهاد میکنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner