فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بهبود کیفیت روشنایی معابر لرستان/ تعویض لامپ‌های بخار سدیم به ال ای دی

ایسنا/لرستان سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از بهبود کیفیت روشنایی معابر سطح استان خبر داد.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای بهبود کیفیت روشنایی معابر سطح استان شرکت توزیع برق برنامه‌هایی را در سال ۱۴۰۱ شروع کرد که امیدواریم با حمایت شرکت ساتبا و شرکت توانیر به نحو بهتری در سال ۱۴۰۲ ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استارت تقویت روشنایی خیابان‌های سطح خرم‌آباد زده شده است، تصریح کرد: سالهاست خیابان‌ها و معابر سطح شهر خرم‌آباد با روشنایی کم مواجه است.

امیری ادامه داد: در همین راستا در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد شروع به تعویض لامپ‌های بخار سدیم به ال ای دی کردیم که با مصرف کمتر، کیفیت نور بهتری را ایجاد می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: در این راستا در سطح شهر خرم‌آباد تعویض لامپ‌های بلوارهای انقلاب، بعثت و ساحلی زیباکنار را در دست اقدام داریم که بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.

وی افزود: همچنین بلوار علوی و ۲۴ متری کاکاوند سمت شرق و غرب در مرکز لرستان تقریباً تکمیل شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از طریق سامانه آنلاین آغازشد

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: در بروجرد تعویض ۷۰۰ دستگاه چراغ قدیمی بازار بروجرد به چراغ ال ای دی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که شرکت توزیع به صورت محدود در سطح شهر داشت و با توجه به بازخوردها از تعویض لامپ‌ها و رضایت مردم این اقدام را ادامه می‌دهیم.

امیری اضافه کرد: با توجه به برگزاری مناقصه تعویض ۹۸ هزار چراغ پر مصرف بالای ۱۲۵ وات به ال ای لرستان توسط شرکت ساتبا امیدواریم با تکمیل مراحل مناقصه و انتخاب برنده این مهم در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود که می تواند نقش موثری در جلب رضایت عموم هم استانی‌ها داشته باشد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner