فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بهترین جایگزین قرص فیتو

از سال ۱۹۶۹ تاکنون یکی از محبوب‌ترین قرص‌های تقویت کننده مو در جهان قرص فیتو است. اما خرید آن برای همه مقدور نیست زیرا قیمتش بالاست و اصل آن به ندرت پیدا می‌شود. از این رو بهترین جایگزین این مکمل را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم.

در عرصه رقابت قرص‌های ضد ریزش مو با یکدیگر یکی از سردمداران، بدون شک قرص فیتو است. اگر نگاهی به تجارب مصرف‌کنندگان قرص فیتو داشته باشید، رضایت بیش از ۹۰ درصدی آنها را متوجه خواهید شد. اما قیمت قرص فیتو اصل، قیمتی نیست که همه اقشار جامعه بتوانند آن را تهیه نمایند. از طرف دیگر انواع تقلبی این قرص در بازار بسیار است. با همه این تفاسیر بر آن شدیم تا در این مقاله بهترین جایگزین قرص فیتو را به شما معرفی نماییم. بنابراین اگر مایلید بدانید به جای فیتو چه محصولات دیگری را با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

به جای قرص فیتو چه قرصی استفاده کنیم؟

به گفته شرکت سازنده قرص فیتو، این مکمل یکی از نخستین مکمل‌های ضد ریزش مو است که در سال ۱۹۶۹ با هدف افزایش سلامت پوست، مو و ناخن به تولید رسیده است. ویتامین‌ها، اسیدهای چرب ضروری و ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی در این مکمل وجود دارد که باعث افزایش تولید کراتین در بدن شده و رشد مو و ناخن را بهبود می‌بخشند. در یک جمله می‌توان گفت اگر می‌خواهید رشد موهایتان بهبود یابد و از ریشه محکم شوند، حتما باید فیتو را امتحان کنید.

اگر قیمت قرص فیتو برای شما بالا است یا به هر دلیل به اصل این مکمل دسترسی ندارید، نگران نباشید. ما در اینجا محصولاتی را به شما معرفی می‌کنیم که به اندازه قرص فیتو در رشد موهای شما می‌توانند مفید و موثر واقع شوند:

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  درمان سرطان مغز با ویروس آبله-تایمز

قرص فولیکوژن؛ بهترین جایگزین قرص فیتو

قرص فولیکوژن اروند فارمد مکملی است که به عنوان جایگزین قرص فیتو می‌توانید از آن استفاده کنید و کوچکترین نگرانی بابت اصل بودن یا نبودن آن نداشته باشید زیرا با بهترین ترکیبات در کشور خودمان به تولید رسیده است. درمان و پیشگیری از ریزش مو مهم‌ترین مزیت قرص فولیکوژن به حساب می‌آید. اگر ریزش موی شما به دلیل تغذیه نامناسب یا سوء تغذیه باشد، بدون شک با مصرف قرص فولیکوژن بهبود خواهید یافت.

 
قرص فولیکوژن

 
خرید قرص فولیکوژن

تقویت سیستم ایمنی، از دیگر مزایای قرص فولیکوژن است. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از قرص فولیکوژن استفاده کنند. ۶۰ عدد قرص در مکمل فولیکوژن وجود دارد که برای مصرف ۲ ماه شما می‌تواند کافی باشد. برای اطلاعات بیشتر به این جدول توجه کنید:

ترکیبات مهم قرص فولیکوژن نحوه مصرف قرص فولیکوژن
ویتامین‌های گروه B، ویتامین E، مس، زینک، سلنیوم و ویتامین D روزانه ۱ عدد قرص فولیکوژن ترجیحا صبح به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

 

قرص پیلفود کمپلکس دارو درمان پارمیدا؛ مکملی به جای قرص فیتو

به دنبال جایگزین قرص فیتو هستید؟ قرص پیلفود را امتحان کنید. این مکمل به طور اختصاصی با هدف تقویت مو و ناخن به تولید رسیده است. ویتامین‌ها و املاح معدنی بکار رفته در این محصول در مدت زمان کوتاه سبب قطع شدن ریزش مو می‌شوند. پیلفود تحت لیسانس اسپانیا بوده و از کیفیتی مثال زدنی برخوردار است. یکی از علل عمده ریزش مو، کمبود مواد مغذی در بدن است. کلیه ویتامین‌هایی که به رشد موها مرتبط هستند، در قرص پیلفود وجود دارند. به مشخصات زیر دقت کنید:

ترکیبات مهم قرص پیلفود نحوه مصرف قرص پیلفود
ویتامین‌های گروه B مثل بیوتین، ژلاتین، عصاره ارزن، ال متیونین، آهن، زینک، ویتامین E، منگنز، لینولئیک اسید، مس و ال سیستئین. ۲ بار در روز صبح و عصر قرص pilfood را با یک لیوان آب میل نمایید.
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - این روغن را در رژیم غذایی بگنجانید تا از دیابت وبیماری قلبی محافظت شوید

 

خوشبختانه تاکنون عارضه جانبی خاصی برای مکمل پیلفود گزارش نشده است. با این حال دقت نمایید که کودکان مجاز به مصرف این مکمل ضد ریزش مو نیستند. همچنین افرادی که مشکلات کبدی دارند، قبل از استفاده از این مکمل باید با پزشک مشورت کنند.

 
قرص پیلفود


خرید قرص پیلفود

ساشه کلاژن گلد مو و ناخن آدریان؛ جایگزین قرص Phyto

اگر به هر دلیل به دنبال جایگزین قرص فیتو هستید، مکمل دیگری که در اینجا می‌توانیم به شما معرفی کنیم، ساشه کلاژن گلد مو و ناخن آدریان است. تقویت ریشه مو، جلوگیری از ریزش مو، پیشگیری از ایجاد موخوره و افزایش ضخامت و استحکام ناخن‌ها از مزایای ساشه کلاژن گلد است. با مصرف محتویات این ساشه شاهد افزایش درخشندگی موهای خود خواهید بود.

استفاده از ساشه کلاژن گلد در بسیاری از موارد بعد از کاشت مو یا مزوتراپی توصیه می‌شود تا از ریزش مجدد تارهای مو پیشگیری به عمل آید. نکته مهم دیگر آنکه مصرف این مکمل حتی می‌تواند در برابر نور آفتاب، حرارت و رنگ مو از موهای شما محافظت کند. بنابراین به راحتی می‌توانید آن را جایگزین قرص فیتو کنید. دیگر مشخصات این ساشه را در این جدول ببینید:

ترکیبات مهم ساشه کلاژن گلد نحوه مصرف ساشه کلاژن گلد
کلاژن هیدرولیز شده ماهی، کراتین، زینک، عصاره خشک بامبو، سلنیوم و بیوتین روزانه یک ساشه را در میزان کافی آب یا آب میوه حل نموده و میل نمایید.

همان طور که در جدول بالا می‌بینید، کلاژن هیدرولیز شده ماهی یکی از مهم‌ترین ترکیبات ساشه کلاژن گلد است. کلاژن به طرق مختلف سبب افزایش سلامت موها می‌شود. به عنوان مثال اسیدهای آمینه موجود در کلاژن به ساخت پروتئین مو کمک می‌کنند و از ریشه استحکام موهای شما را افزایش می‌دهند. سطوح مناسب کلاژن در بدن همچنین از آسیب به فولیکول مو و سفید شدن تارهای مو ممانعت به عمل می‌آورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  طرز تهیه چای بهارنارنج خشک

 
ساشه کلاژن گلد


خرید ساشه کلاژن گلد

چه مدت قرص ضد ریزش مو را بخوریم تا اثر کند؟

دستور مصرف قرص فیتو اصل را اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که روزانه ۲ عدد کپسول Phyto همراه با یک لیوان آب و ترجیحا صبح باید مورد استفاده قرار گیرد. توصیه شده است که مصرف قرص فیتو تا ۴ ماه ادامه یابد. در این مقاله ما به عنوان بهترین جایگزین قرص فیتو ۳ مکمل دیگر را به شما معرفی کردیم که از لحاظ فواید کمتر از فیتو نیستند.


ریزش مو

به طور کلی توصیه بر این است که از هر نوع قرص ضد ریزش مو که استفاده می‌کنید، مصرف آن را حداقل تا ۳ ماه ادامه دهید. بعد از ۳ ماه در مورد ادامه مصرف آن باید با پزشک مشورت کنید. گاهی ممکن است لازم باشد یک فاصله کوتاه بیندازید و مجددا آن را مورد مصرف قرار دهید. چنانچه کمبود مواد مغذی در بدن شما شدید باشد، حتی ممکن است مصرف قرص تقویت کننده مو بیش از ۳ ماه به شما توصیه شود.

کلام آخر در مورد بهترین جایگزین قرص فیتو

قرص فیتو از جمله محبوب‌ترین قرص‌های ضد ریزش مو است که فواید بسیار داشته و در کل دنیا شناخته شده است. ما در این مقاله بهترین جایگزین قرص فیتو را به شما معرفی کردیم زیرا خرید قرص فیتو به دلیل قیمت بالای آن و همچنین شک و دودلی بابت اصل بودن یا نبودن آن، برای بسیاری از افراد مقدور نیست. از داروخانه آنلاین مثبت سبز به راحتی می‌توانید به صورت اینترنتی بهترین جایگزین قرص فیتو را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در مورد قرص فیتو و جایگزین‌های آن هر پرسشی که دارید حتما برای ما کامنت بگذارید.

الماس تراشکاری

Check Also

جرثقیل سقفی: ابزاری قدرتمند در صنایع مختلف

جرثقیل سقفی: ابزاری قدرتمند در صنایع مختلف

جرثقیل سقفی، به عنوان یکی از تجهیزات اساسی در صنایع مختلف، نقش بسیار مهمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner