فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانی‌ها

کیف پول ارز دیجیتال به‌عنوان ابزاری برای نگهداری، انتقال و دریافت ارزهای دیجیتال به کار گرفته می‌شود و بسیاری از مسائل مربوط به نگهداری و نقل و انتقال رمزارزها را آسان می‌کند. کیف پول‌های بسیاری در بازار وجود دارد که کاربران می‌توانند بنا بر شرایط خود و با توجه به خواسته‌هایشان از آنها استفاده کنند. در ماه‌های اخیر بازی همستر کامبت سروصدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و به فراگیری بسیار بالایی رسید. توکن همستر (HMSTR) نیز به‌تازگی راه‌اندازی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. به همین منظور، کسب اطلاعات لازم در رابطه با کیف پول‌های ارز دیجیتال مناسب و سازگار با توکن همستر می‌تواند به کاربران کمک کند.

در این مقاله با بهترین کیف پول‌های همستر کامبت که کاربران ایرانی نیز بدون مشکل می‌توانند از آنها استفاده کنند آشنا می‌شویم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فهرست عناوین

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانی‌ها

کیف پول‌های ارز دیجیتال بسیاری وجود دارند که کاربران می‌توانند برای همستر از آنها استفاده کنند؛ اما از آنجایی که همستر بر بستر تون ساخته و راه‌اندازی شده است، کیف پول‌های مرتبط با شبکه تون می‌توانند سازگاری بیشتری با همستر از خود نشان دهند و از این رو برای نگهداری همستر کامبت برای ایرانی‌ها گزینه‌های مناسبی هستند. در ادامه به معرفی سه مورد از بهترین و مناسب‌ترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانی‌ها خواهیم پرداخت.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

تون کیپر

کیف پول ارز دیجیتال تون کیپرکیف پول ارز دیجیتال تون کیپر

تون کیپر (Tonkeeper) یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال غیرحضانتی در بلاک چین تون است و خود کاربران کنترل کاملی روی دارایی‌های خود دارند. با این کیف پول‌ می‌توانید رمزارزهایی که از شبکه تون استفاده می‌کنند را به‌راحتی نگهداری و جابجا کنید. همچنین این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا خریدوفروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) را نیز انجام دهند. تون کیپر دارای یکپارچگی و سازگاری خوبی با برنامه‌های امورمالی غیرمتمرکز (DApps) است. این کیف پول که نقش پررنگی در توسعه دیفای دارد، یک کیف پول بسیار مناسب برای نگهداری و انجام تراکنش‌های مربوط به همستر HMSTR است. همچنین کارمزدهای انتقال این کیف پول بسیار مناسب هستند و شما می‌توانید این کیف پول را روی گوشی موبایل (سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس)، دسکتاپ و محیط تحت وب نصب کرده و از آن استفاده کنید. کار با این کیف پول نرم‌افزاری بسیار آسان است و حتی کاربران تازه‌وارد نیز می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. تون کیپر بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد که روز‌به‌روز بر این تعداد افزوده می‌شود.

دانلود تون کیپر

برای دانلود تون کیپر می‌توانید به وب‌سایت این کیف پول به آدرس tonkeeper.com مراجعه و نسخه اندروید، iOS، ویندوز یا افزونه مرورگر آن را دریافت و نصب کنید.

ویژگی‌های تون کیپر

  • غیرخضانتی بودن
  • قابل استفاده روی موبایل
  • دارای نسخه تحت وب
  • دارای نسخه اکستنشن برای استفاده روی مروگرها
  • دارای قابلیت استیکینگ

مزایا و معایب تون کیپر

تون کیپر به‌مانند هر کیف پول ارز دیجیتال دیگری دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مزایا: امن و آسان بودن، تراکنش‌های سریع، کارمزدهای پایین و رابط کاربری مناسب.

معایب: قابلیت استیکینگ آن بر قرارداهای هشومند شخص ثالث متکی است.

تون هاب

کیف پول ارز دیجیتال تون هابکیف پول ارز دیجیتال تون هاب

تون هاب (Tonhub) یکی دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال نرم‌افزاری است که بر بستر اکوسیستم بلاک چین تون کار می‌کند. تون هاب یک کیف پول غیرحضانتی و منبع‌باز است که در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شده است. این کیف پول به‌راحتی روی گوشی موبایل شما قابل نصب است و پس از نصب می‌توانید کار با آن را آغاز کنید و با ساختن حساب کیف پول ارز دیجیتال خود را ایجاد کنید. تون هاب یک گزینه مناسب برای نگهداری و انتقال همستر کامبت برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. برای استفاده از این کیف پول نرم‌افزاری کافی است تا این کیف پول را از گوگل پلی (Googe Play) یا اپ استور (App Store) دانلود کرده و آن را روی موبایل خود نصب کنید. تون هاب دارای رابط کاربری مناسبی است و کار کردن با آن بسیار راحت است.

دانلود تون هاب

برای دانلود کیف پول تون هاب می‌توانید به وب‌سایت این کیف پول به آدرس tonhub.com و نسخه اندروید یا iOS آن را دریافت کنید.

ویژگی‌های تون هاب

  • غیرحضانتی بودن
  • نیازی به ثبت نام ندارد
  • دارای قفل بیومتریک و پین
  • تراکنش‌های سریع
  • کارمزد پایین

مزایا و معایب تون هاب

تون هاب به‌عناون یک کیف پول ارز دیجیتال دارای مزایا و معایبی است که به آنها می‌پردازیم.

مزایا: امنیت بالا و تراکنش‌های بسیار سریع.

معایب: مشکلات موردی با آپدیت‌های نرم‌افزار و عملکرد آن.

مای تون ولت

کیف پول ارز دیجیتال مای تون ولتکیف پول ارز دیجیتال مای تون ولت

مای تون ولت (MyTonWallet) یک کیف پول منبع‌باز بر بستر بلاک چین تون است که از امنیت بالایی برخوردار است. این کیف پول از خرید و فروش توکن‌های غیرمثالی نیز پشتیبانی می‌کند. مای تون ولت یکی از بهترین کیف پول‌های همستر کامبت است که کاربران می‌توانند به‌‌راحتی آن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنند. محیط کاربری این کیف پول بسیار مناسب و کاربرسپند است و کار با آن نیز راحت است. این کیف پول بیش از یک میلیون کاربر دارد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

دانلود مای تون ولت

برای دانلود مای تون ولت می‌توانید به وب‌سایت این کیف پول به آدرس mytonwallet.io مراجعه و نسخه سازگار با دستگاه خود را نصب کنید.

ویژگی‌های مای تون ولت

  • پشتیبانی از چندین و چند توکن و بلاک چین مختلف
  • پشتیبانی خوب از توکن‌های غیرمثلی
  • قابل استفاده روی موبایل

مزایا و معایب مای تون ولت

مای تون ولت به‌مانند هر کیف پول ارز دیجیتال دیگری دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایا: کنترل کامل روی سرمایه‌ها، منبع‌باز بودن و کارمزد پایین.

معایب:‌ همکاری کمتر نسبت به تون کیپر با پلتفرم‌های فعال روی شبکه تون.

دیگر کیف پول‌ها

کیف پول‌های دیگری نیز وجود دارند که از همستر کامبت پشتیبانی می‌کنند. در زیر به‌صورت موردی به این کیف پول‌ها اشاره شده است:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • سیف پل (SafePal)
  • لجر (Ledger)

در جدول زیر به‌طور خلاصه کیف پول‌های مناسب برای ذخیره و نگهداری همستر آورده شده‌اند:

نام کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری حضانتی یا غیرحضانتی
تون کیپر نرم‌افزاری غیرحضانتی
تون هاب نرم‌افزاری غیرحضانتی
مای تون ولت نرم‌افزاری غیرحضانتی
تراست ولت نرم‌افزاری غیرحضانتی
سیف پل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری  غیرحضانتی
لجر سخت‌افزاری غیرحضانتی

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال، نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خود از آنها استفاده کنند. کیف پول ارز دیجیتال برای کاربران امکان ارسال یا دریافت رمزارزهای مختلف از طریق انجام تراکنش را فراهم می‌کند. همانطور که یک حساب بانکی برای استفاده و ذخیره از ارزهای فیات لازم است، برای استفاده و ذخیره رمزارزها نیز به کیف پول نیاز است. کیف پول‌‌های ارز دیجیتال باید چندین ویژگی مهم داشته باشند؛  از جمله امنیت بالا، در دسترس بودن، پشتیبانی از تعداد بالای ارزهای دیجیتال و قابلیت اتصال به برنامه‌های فعال در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای).

اولین تراکنش ارزهای دیجیتال مربوط به ارز بیت کوین بود. بدین صورت که  خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، از کیف پول ارز دیجیتال خود به‌صورت آزمایشی ۱۰ عدد بیت کوین برای شخصی به نام هال فینی (کارشناس علوم کامپیوتر) که با او در ارتباط بود ارسال کرد و اینجا بود که دنیای جذاب رمزارزها آغاز به کار کرد. کیف پول‌های ارز دیجیتال به دو نوع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند که کاربران می‌توانند بسته به انتظارات و نیازهای خود از یکی از این دو نوع کیف پول استفاده کنند.

انواع کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول‌‌های ارز دیجیتال به‌صورت کلی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شوند. کیف پول‌های گرم، کیف پول‌هایی هستند که به‌صورت آنلاین کار می‌کنند و به اینترنت متصل هستند. به این کیف پول‌ها کیف پول نرم‌افزاری نیز گفته می‌شود.

اما دسته دیگر کیف پول‌های ارز دیجیتال، کیف پول‌های سرد هستند. این کیف پول‌ها برخلاف کیف پول‌های گرم به‌صورت آفلاین از دارایی‌ نگهداری می‌کنند. این کیف پول‌ها ویژگی‌‌های خاص خود را دارند.

همستر کامبت چیست؟

بازی تلگرامی همستر کامبتبازی تلگرامی همستر کامبت

همستر کامبت (Hamster Combat) یک بازی تلگرامی است که توانست به محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برسد. این بازی موجب آشنایی بسیاری از افراد با دنیای وب۳ و بازار ارزهای دیجیتال شد. این بازی تلگرامی به حدی در بین جوامع فراگیر شد که روزانه ده‌ها میلیون کاربر از آن استفاده می‌کردند. در سپتامبر ۲۰۲۴، همستر کامبت توکن خود به نام HMSTR را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرد و به‌طور رسمی از آن رونمایی شد. برای برداشت توکن‌های همستر، کاربران به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارند که باید آن را به این بازی تلگرامی متصل کنند. همچنین برای انتقال این توکن نیز به کیف پول ارز دیجیتال نیاز است.

جمع‌بندی

نگهداری، ذخیره و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال مستلزم داشتن کیف پول ارز دیجیتال است. این کیف پول‌ها به‌عنوان یک ابزار مناسب امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که با استفاده از این امکانات مسائل مربوط به نگهداری و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال بسیار آسان خواهد شد. افراد مختلف می‌توانند متناسب با شرایط موجود و انتظارات خود کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. با توجه به راه‌اندازی و انتشار توکن HMSTR، کاربران بسیار زیادی که به‌تازگی با ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اند نیاز به یک کیف پول مناسب برای توکن‌های همستر متعلق به خود دارند. همچنین با توجه به شرایط خاص کشور،‌کاربران ایرانی باید گزینه مناسبی را به‌عنوان کیف پول برای خود در نظر بگیرند. از آنجا که همستر روی شبکه تون ساخته شده است، کیف پول‌هایی که بر بستر اکوسیستم بلاک چین تون ساخته شده‌اند، می‌توانند یک گزینه مناسب به‌عنوان بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانی‌ها باشند. این کیف پول‌ها با همستر کامبت سازگاری خوبی دارند و پشتیبانی مناسبی از همستر کامبت می‌کنند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بیت‌کوین به ۱۳ هزار دلار سقوط می‌کند؟
الماس تراشکاری

Check Also

لن ساسمن کیست و چرا ممکن است ساتوشی ناکاموتو باشد؟

احتمالاً خیلی از کاربران بازار کریپتو اسم لن ساسمن را برای اولین بار در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان