فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بیش از ۶ هزار گردشگر خارجی طی ۶ ماه به استان کرمان سفر کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگارمهر، محمدحسین تجلی، ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته گردشگری در استان کرمان گفت: تعداد ۷۲ برنامه در هفته گردشگری در سطح استان کرمان برگزار می شود که از این تعداد ۱۲ برنامه در شهرکرمان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مهمترین برنامه‌ها در سطح شهر کرمان شامل شاهنامه‌خوانی در باغ شاهزاده ماهان، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، نمایشگاه خودروهای کلاسیک در محل تله‌کابین کرمان و افتتاح نمایشگاه عکس در باغ‌موزه هرندی است.

وی افزود: عصر روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۳۰ خودرو از شمال کشور در مسیر برگزاری رالی از خزر تا خلیج‌فارس در محور هفت باغ علوی کرمان حضور می یابند و ۵۰ موتورسیکلت این خودروها را همراهی می‌کنند.

تجلی، با اشاره به اینکه برنامه‌های حوزه گردشگری در شهرستانهای استان کرمان شامل رونمایی از آپ گردشگری شهر سیرجان، افتتاح موزه گلیم شهر سیرجان و تجلیل از پیشکسوتان گردشگری با محوریت شهر بم می باشد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به غیر از ایام تعطیلات نوروز تعداد ۶ هزار و ۴۸۰ نفر گردشگر خارجی و ۲۵۸ هزار نفر گردشگری داخلی به استان کرمان سفر کرده اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۴ گردشگر در تصادف جاده ای در جنوب غربی کنیا کشته شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

۵ پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

گناوه- به مناسبت هفته گردشگری ،طی آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان