فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل بیت کوین امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حفظ حمایت بسیار مهم ۵۵٬۷۲۴ دلار در روزهای قبل، شکست خورده‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین

BTC:


در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) بعد از رسیدن‌ به حمایت ۵۵٬۷۲۴ دلار رشد کرد. با این حال فشار خرید بیت کوین افزایش نیافت و قیمت آن در ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) به زیر محدوده مذکور سقوط کرد.

در محدوده ۵۳٬۵۰۰ تا ۵۴٬۰۰۰ دلار حمایت نسبتاً خوبی وجود دارد و فشار خرید بیت کوین را افزایش می‌دهد. با این حال اگر فشار فروش بیت کوین کنترل نشود، قیمت آن ممکن است به سطح ۴۹٬۰۰۰ دلار برسد. این سطح اهمیت زیادی دارد چون از دست رفتن‌ حمایت آن باعث می‌شود حرکت نزولی جدیدی شروع شود.

به نظر می‌رسد هر حرکت صعودی در سطح ۵۵٬۷۲۴ دلار با فشار فروش زیادی روبه‌رو شود. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که مقاومت بعدی آن هم در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵۸٬۸۰۴ دلار) قرار دارد. بیت برای اینکه نشان دهد حرکت آن در رنج موجود ادامه دارد، باید به بالای این میانگین متحرک برسد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  "فیچ" برآورد رشد جهانی را کاهش داد

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

جواب سوال تایم فارم (Time Farm) امروز ۲۶ شهریور

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) هر روز یک سوال را منتشر می‌کند و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner