فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل تون کوین امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل تون کوین نشان می‌دهد که نبرد سختی بین خریداران و فروشندگان آن به وجود آمده‌ و پیش‌بینی روند این توکن دشوار است.

به گزارش کوین تلگراف، بین خریداران و فروشندگان تون کوین

TON:


در نزدیکی حمایت ۴.۷۲ دلار نبرد سنگینی به وجود آمده‌ است.

تحلیل تون کوینتحلیل تون کوین
تحلیل تون کوین

اگر روند نزولی TON ادامه داشته باشد و قیمت آن به زیر ۴.۵۰ دلار برسد، الگوی سر و شانه نزولی تکمیل می‌شود. در این صورت فشار فروش تون کوین افزایش یافته‌ و قیمت آن ممکن است به ۳.۵۰ دلار برسد.

برعکس اگر قیمت تون کوین رشد کند، احتمالاً به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵.۴۷ دلار) می‌رسد. این سطح اهمیت زیادی دارد چون اگر TON بعد از برخورد به آن کاهش یابد، نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای آن هنوز منفی است.

تحلیل تون کوین نشان می‌دهد که اولین سیگنال صعودی آن، بسته‌ شدن‌ کندل این توکن بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است. در این صورت تون کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۶.۱۸ دلار) و یا حتی ۷ دلار رشد کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تسلا برای مشتریان شیرین شد!

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

جواب سوال تایم فارم (Time Farm) امروز ۲۶ شهریور

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) هر روز یک سوال را منتشر می‌کند و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner