فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل ریپل امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که خریداران این ارز دیجیتال نتوانستند قیمت آن را به بالای مقاومت سربار ۰.۶۰ دلار برسانند.

به گزارش کوین تلگراف، ریپل بعد از برخورد به مقاومت متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۶ دلار) در ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) کاهش یافت. با این حال خریداران XRP نتوانستند قیمت آن را به بالای مقاومت سربار ۰.۶۰ دلار برسانند.

تحلیل ریپلتحلیل ریپل
تحلیل ریپل

فروشندگان سپس قیمت ریپل را به میانگین‌های متحرک آن در ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) بازگرداندند. اگر این حمایت شکسته شود، XRP ممکن است تا خط روند صعودی موجود در نمودارش سقوط کند. انتظار می‌رود خریداران به شدت از خط روند صعودی محافظت کنند. دلیل آن هم این است که سقوط ریپل زیر آن باعث می‌شود این ارز دیجیتال تا ۰.۴۶ دلار کاهش یابد.

در عوض قیمت ریپل ممکن است از میانگین‌های متحرک عبور کرده و به بالای ۰.۶۰ دلار برسد. این نشان‌ می‌دهد که فشار خریدار ریپل در سطوح پایین افزایش یافته‌ است. در این صورت ریپل می‌تواند تا ۰.۶۴ دلار رشد کند. با این حال تحلیل ریپل نشان می‌دهد که عبور از این مقاومت ممکن است دشوار باشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مبلغ وام مرمت بناهای تاریخی اعلام شد

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۳۰ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner