فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل شیبا اینو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در رنج ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار قرار دارد.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت شیبا اینو

SHIB:


در روزهای قبل در یک رنج مهم قرار داشت. این رنج از مقاومت میانگین‌ متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار) و حمایت ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار به وجود آمده‌ است.

تحلیل شیبا اینوتحلیل شیبا اینو
تحلیل شیبا اینو

نوسانات شیبا اینو در رنج مذکور احتمالاً در روزهای آینده ادامه می‌یابد. اگر قیمت شیبا اینو به بالای میانگین‌های متحرک برسد، احتمال رشد آن وجود دارد. در این صورت قیمت شیبا اینو ممکن است به سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد. یک مقاومت کوچک در سطح ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار وجود دارد اما احتمال عبور SHIB از آن زیاد است.

برعکس اگر قیمت شیبا اینو به زیر ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برسد، نشان می‌دهد روند نزولی آن ادامه دارد. تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که در این صورت احتمال ریزش آن سطح ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار و یا حتی ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار زیاد است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۱۱۷ هزار میلیارد تومان؛ مطالبات وصول نشده ۶ بانک از پرداختوام!


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

جواب سوال تایم فارم (Time Farm) امروز ۲۶ شهریور

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) هر روز یک سوال را منتشر می‌کند و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner