فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل فچ ای‌آی؛ رشد ۷۵ درصدی FET تا کجا ادامه دارد؟

قیمت فچ ای‌آی در ماه قبل حدود ۷۵ درصد افزایش یافت و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که این حرکت صعودی ادامه داشته باشد.

خلاصه تحلیل

  • قیمت فچ ای‌آی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد رشد کرد.
  • رشد قیمت FET در ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور)، منعکس‌کننده افزایش قیمت سهام انویدیا است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت فچ ای‌آی

FET:


در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد رشد کرده و به ۱.۵ دلار رسیده‌ است.

روند فچ ای‌آیروند فچ ای‌آی
روند فچ ای‌آی

توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ به دلیل ظهور پروژه‌های مختلف و عملکرد بی‌سابقه سهام انویدیا، دستاوردهای چشمگیری داشته‌اند.

به نظر می‌رسد رشد قیمت FET هم در ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور)، منعکس‌کننده افزایش قیمت سهام انویدیا است. علاوه بر این هولدرهای FET در تلاش هستند تعیین کنند که آیا پلتفرم Cudos بخشی از اتحاد ابَرهوش مصنوعی (اتحاد ASI) باشد یا نه. شایان ذکر است که فچ ای‌آی در سال ۲۰۲۴ با پروژه‌های اوشن پروتکل و سینگولاریتی نت ادغام شد و اتحاد ASI را به وجود آورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تسلا جنگ را باخت

در هر صورت FET نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بهتر عمل کرده و بیش از ۱۰۸ درصد از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا به امروز و ۵۵۸ درصد در ۱۲ ماه گذشته رشد کرده است.

مقایسه عملکرد فچ ای‌آی با بقیه ارزهای دیجیتالمقایسه عملکرد فچ ای‌آی با بقیه ارزهای دیجیتال
مقایسه عملکرد فچ ای‌آی با بقیه ارزهای دیجیتال

در مقایسه قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۴۹ درصد و در سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش یافته‌ است. این در حالی است که قیمت اتریوم از ابتدای سال تنها ۶.۷ درصد و در ۱۲ ماه گذشته ۴۸ درصد رشد کرده است.

اصلاح FET همراه با اصلاج بازار آلت کوین‌ها شروع شد و آن را به ۰.۷۰ دلار رساند. تحلیلگری به اسم Nebraskangooner اعلام کرد که قیمت FET از الگوی معکوس سر و شانه (IH&S) خارج شده‌ و صورت شکسته شدن مقاومت‌های کلیدی، می‌تواند رشد کند. او سپس ادامه داد:

من فکر می‌کنم که تا زمانی که قسمت گردن به عنوان حمایت نگه داشته شود، این توکن می‌تواند به ناحیه مقاومت ۱.۹۰ تا ۲.۱۵ دلار برسد.

نمودار قیمت فچ ای‌آینمودار قیمت فچ ای‌آی
نمودار قیمت فچ ای‌آی

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صرفه‌جویی ارزی ۲۰ میلیون دلاری صنعت فولاد با بومی‌سازیقطعات


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

ایردراپ راکی رابیت یک روز دیگر تمدید شد

بازی راکی رابیت به خاطر درخواست متعدد کاربرانش، دوره واجد شرایط شدن‌ ایردراپ خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner