فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل چین لینک؛ نبرد خریداران و فروشندگان قیمت LINK را به کجا می‌رساند؟

قیمت چین لینک در چند روز گذشته بین ۱۰ تا ۱۱ دلار در نوسان بوده است. این رفتار قیمتی با توجه به توسعه‌های پروژه چین لینک، برای معامله‌گران غافلگیرکننده بوده است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • فروشندگان مقدار توکن بیشتری نسبت به مقدار توکن‌های خریداری شده توسط خریداران، به فروش رسانده‌اند.
  • قیمت چین لینک با مقاومت ۱۲ دلاری روبه‌رو است.

به گزارش بین کریپتو، با توجه به اینکه فروشندگان چین لینک کنترل بازار آن را در دست گرفته‌اند، دلایل زیر نیز می‌تواند باعث شود که قیمت چین لینک

LINK:


در کوتاه مدت با چالش‌هایی روبه‌رو شود.

بررسی عملکرد خریداران و فروشندگان

شاخص مقایسه‌ای خریداران و فروشندگان سایت IntoTheBlock نشان می‌دهد که فروشندگان در بازار از برتری نسبی برخوردار هستند. این شاخص آدرس‌هایی که حجم خرید یا فروش آنها بیش از ۱ درصد از عرضه در گردش چین لینک را شامل می‌شود، ارزیابی می‌کند.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

زمانیکه حجم خرید خریداران از حجم فروش فروشندگان بیشتر باشد، قیمت چین لینک می‌تواند افزایش پیدا کند. با این حال، در زمان نگارش این تحلیل، فروشندگان بیش از ۵۰۰٬۰۰۰ توکن بیشتری نسبت به مقدار توکن‌های خریداری شده توسط خریداران، به فروش رسانده‌اند.

با توجه به این شاخص، رشد قیمت چین لینک بعید به نظر می‌رسد. این درحالیست که برخی تحلیلگران معتقدند توکن LINK باید به قیمت حداقل ۱۵ دلار معامله شود.

شاخص مقایسه خریداران و فروشندگان چین لینکشاخص مقایسه خریداران و فروشندگان چین لینک
شاخص مقایسه خریداران و فروشندگان چین لینک

علاوه بر این شاخص IOMAP نشان می‌دهد که علی‌رغم تلاش چین لینک برای عبور از سطخ ۱۲ دلار، قیمت این توکن با مقاومت‌ روبه‌رو است.

شاخص IOMAP تعداد آدرس‌ها و حجم توکن‌های خریداری شده با میزان سود یا ضرر محقق نشده آنها را نمایش می‌دهد. در این شاخص اگر حجم ضررها از حجم سودها بیشتر باشد، بازه قیمتی بعدی می‌تواند به عنوان مقاومت عمل کند. در طرف مقابل، حجم بالای سود، به عنوان یک حمایت برای قیمت دارایی عمل می‌کند.

شاخص IOMAP چین لینکشاخص IOMAP چین لینک
شاخص IOMAP چین لینک

با توجه به تصویر بالا، مقاومت بزرگ چین لینک در محدوده ۱۲.۴۷ دلار تا ۱۲.۸۲ دلار قرار دارد. در این بازه قیمتی، حدود ۱۸٬۰۰۰ آدرس میزان ۱۰۰ میلیون توکن چین لینک خریداری کرده‌اند. در نتیجه اگر قیمت به سمت این ناحیه حرکت کند، برخی آدرس‌ها ممکن است در نقطه سربه‌سر خود دارایی‌هایشان را به فروش برسانند. این موضوع باعث ایجاد فشار فروش روی قیمت چین لینک می‌شود.

تحلیل چین لینک

قیمت چین لینک در نمودار روزانه آن با مقاومت چشمگیری در سطح ۱۲.۷۰ دلار مواجه است. علاوه بر آن، میانگین متحرک نمایی آن نشان می‌دهد که قیمت این آلت کوین می‌تواند کاهش داشته باشد.

میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ) و ۵۰ روزه (موج زرد رنگ) در یک ناحیه قرار گرفته‌اند. این موضوع نشان‌دهنده بلاتکلیفی بین خریداران و فروشندگان است. با این حال به نظر می‌رسد که فروشندگان قدرت بیشتری نسبت به خریداران دارند.

نمودار روزانه قیمت چین لینکنمودار روزانه قیمت چین لینک
نمودار روزانه قیمت چین لینک

با توجه به شرایط فعلی، قیمت چین لینک ممکن است به زیر ۱۰ دلار سقوط کند. با این حال، خریداران می‌توانند از کاهش قیمت جلوگیری کنند. برای این کار فروشندگان باید کمی عقب‌نشینی کنند. در این صورت، قیمت چین لینک می‌تواند به سمت بالا برگشته و تا ۱۵.۲۵ دلار رشد کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بیش از ۴۳۵ هزار کندو عسل در لرستان وجود دارد
الماس تراشکاری

Check Also

تپ سواپ به زودی از ایردراپ خود رونمایی می‌کند!

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان