فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل کاردانو امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که یک الگوی مثلث نزولی در نمودار یک روزه این ارز دیجیتال به وجود آمده‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، کاردانو یک الگوی مثلث نزولی تشکیل داده است. این الگو با شکست نزولی سطح ۰.۳۱ دلار و بسته‌ شدن‌ کندل ADA در پایین آن تکمیل می‌شود.

تحلیل کاردانوتحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو

اگر این اتفاق بیفتد، قیمت کاردانو احتمالاً تا ۰.۲۴ دلار کاهش می‌یابد. این یک سطح حیاتی است که معامله‌گران باید مراقب آن باشند. به طور کلی اگر ADA به زیر سطح مذکور برسد، فشار فروش آن تشدید شده‌ و ممکن است تا ۰.۲۰ دلار سقوط کند.

اگر خریداران بخواهند از سقوط ADA جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت آن را به بالای خط روند نزولی برسانند. این امر الگوی نزولی مذکور را باطل می‌کند و در نتیجه ممکن است فشار صعودی جدیدی بر آن ایجاد کند. تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که در این صورت ADA می تواند تا ۰.۴۰ دلار و ای ۰.۴۵ دلار رشد کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  زراعت چوب در سطح ۱۵۰ هزارهکتار اجرا شد-تایمز

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۳۰ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

Bear Markets | Part 2 بدون کد ۷ High Paying Freelance Skills accountability Bear Markets …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner