فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک احتمالا ضعیف‌تر از دایمنسیتی۸۱۰۰ خواهد بود

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک جانشین اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس برای گوشی‌های میان‌رده باشد، نتایج ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۰ دارد، اما بهتر از دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک عمل خواهد کرد.

این موضوع، موجب ناامیدی توسعه‌دهندگان شده است؛ زیرا عملکرد نزدیک‌ترین رقیب تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک، یعنی دایمنسیتی ۸۱۰۰، با اسنپدراگون ۸۸۸ برابری می‌کند. مدیاتک در سال‌های گذشته به صورت پیاپی کوالکام را در هر بخشی شکست داده است؛ به طوری که تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ ظاهراً عملکرد بهتری از اسنپدراگون هشت نسل یک دارد و این موضوع شامل دایمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۷۷۸G نیز می‌شود.

با وجود اینکه انتظار می‌رود اسنپدراگون هفت نسل یک عملکرد بهتری نسبت به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ داشته باشد، به لطف تراشه جدید Adreno 662، می‌توان انتظار داشت که عملکرد پردازنده گرافیکی (GPU) بهتر از اسنپدراگون ۷۷۸G باشد. تفاوت در عملکرد GPU بین دو تراشه میان‌رده کوالکام می‌تواند تا ۴۰ درصد باشد. به نظر می‌رسد که در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی، شاهد عرضه حداقل سه گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک خواهیم بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟-تایمز

الماس تراشکاری

Check Also

۱۶۴ هنرستان در دست ساخت هستند-تایمز

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان