فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تسلا موفق شد

فروش خرده‌فروشی تسلا در چین پس از کاهش قیمت افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، داده‌های جمع‌آوری‌شده بانک بین‌المللی بازرگانان چین (CMBI) نشان داد که خرده‌فروشی تسلا در چین در ماه ژانویه پس از کاهش قیمت‌های مدل‌های پرفروش خود در اوایل ماه جاری افزایش یافت.

داده های CMBI نشان داد که میانگین فروش روزانه تسلا در چین در دوره ۹ تا ۱۵ ژانویه ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت و به ۱۲ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید و این در مقایسه با کاهش ۱۴.۵ درصدی فروش کلی خرده‌فروشی خودرو در چین در همان هفته نسبت به سال گذشته است، اگرچه فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در این کشور ۳۶.۵ درصد افزایش یافته است.

تسلا قیمت خودروهای مدل ۳ و مدل Y را بین ۶ تا ۱۳.۵ درصد در چین از ۶ ژانویه در مقابل آنچه که تحلیلگران می‌گویند نشانه‌هایی از کاهش تقاضا و تشدید رقابت در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان است، کاهش داد.

بر اساس گزارش رویترز، پس از کاهش قیمت ها در چین و سایر بازارهای آسیایی، تسلا با کاهش قیمت در ایالات‌متحده و اروپا همراه شد. داده‌ها نشان می‌دهد که فروش رقیب بزرگ‌تر تسلا در چین (بی‌وای‌دی) در هفته بیش از دو برابر شده و به ۴۰ هزار و ۴۳۵ دستگاه خودرو، شامل خودروهای برقی و هیبریدی رسیده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نگرانی آمریکا و اروپا از تولید تراشه‌های قدیمی‌تر درچین

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

ثبت کیف پول غیرحضانتی برای برداشت کتیزن آغاز شد

بازی کتیزن دقایقی پیش اعلام کرد که امکان دریافت CATI به کیف پول غیر حضانتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner