فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تور مجازی گردشگری شهرستان اردستان رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، نرگس بهشاد عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیگیری‌های بسیار امیدواریم در سال جاری ثبت جهانی مسجد جامع اردستان و زواره انجام شود.

وی افزود: در سال جاری حدود ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در حوزه مرمت بناهای تاریخی شهرستان اردستان تخصیص یافت که این اعتبارات از محل اعتبارهای استانی و ملی بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان خاطرنشان کرد: برای پروژه مرمت خانه حکیم اردستان حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و امید می‌رود که فاز اول این مکان تاریخی در سال جاری به بهره‌برداری برسد و از بخشی از این مکان قرار است به‌عنوان بازار صنایع‌دستی استفاده شود.

بهشاد تصریح کرد: هتل سایبان کویر اردستان در ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و اکنون در مرحله جذب نیرو قرار دارد که این هتل در شهرستان نمونه بوده و یکی از پروژه‌های قابل توجه در حوزه گردشگری است‌.

وی بیان کرد: رونمایی از تور مجازی گردشگری شهرستان اردستان برای چهار بنای اصلی مسجد جامع و قنات دو طبقه اردستان، حسینیه‌های بزرگ و کوچک شهر زواره انجام شد و در آینده‌ای نزدیک برای سایر بناهای مهم که در سطح شهرستان وجود دارند این کار صورت می‌گرفت‌.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افتتاح ۸ پروژه گردشگری در خراسان جنوبی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی اردستان با بیان اینکه حدود ۶۰۰ میلیون ریال هزینه برنامه تور گردشگری شد، یادآور شد: کمپ گردشگری آونگ شهر مهاباد هم موافقات اولیه آن گرفته شده و با راه‌اندازی آن تأثیرات بسیار مهمی در بخش مهاباد خواهد داشت.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تفاهم نامه مثلث طلایی گردشگری ایران تجدید می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این تفاهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان