فیلترهای سرامیکی ریخته گری

توضیحات یک تولیدکننده لوازم خانگی درباره دلیل تاخیر در تحویل محصولات

اخیرا برخی از مخاطبان ایسنا، از تاخیر پنج ماهه در تحویل یک نوع تلویزیون داخلی گلایه داشتند که شرکت تولیدکننده دلیل این وضعیت را عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر افرادی در تماس با ایسنا، گفته‌اند که از یک شرکت لوازم خانگی ایرانی تلویزیون هوشمند خریده‌اند و در حالی که موعد تحویل آن‌ها ۱۵ تا ۴۵ روزه بوده، بعد از بیش از پنج ماه هنوز تلویزیونی دریافت نکرده‌اند.

یکی از این مشتریان می‌گوید: قرار بود اگر حساب تسویه شد، تلویزیون ۱۵ روزه تحویل داده شود و اگر خرید قسطی بود، نهایتا ۴۵ روز، اما الآن بیش از چهار ماه گذشته است.

این شرکت در پاسخ به دلایل این وضعیت به ایسنا اعلام کرد که “به دلیل عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته که مشکل بخش‌های مختلف اقتصادی کشور بوده، تحویل یک مدل کالا با تأخیر روبرو شده است. موضوع تخصیص ارز، موضوعی است که از محدوده اختیارات شرکت خارج است، اما بنا بر وظیفه، در این خصوص با کلیه خریداران این محصول به منظور جلب رضایت آنان تماس گرفته شد. این مشکل در حال رفع است و به زودی، محصول، تحویل و جبران می شود”. 

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند-تایمز

همچنین در ادامه جوابیه این شرکت آمده است: نکته مورد اهمیت این است که در خصوص تحویل محصول مشابه و سفارش داده شده، به هیچ عنوان وجه اضافه دریافت نشده و نمی‌شود و حتی به منظور جبران تاخیر، تخفیف مازاد نیز برای این دسته از مشتریان لحاظ می‌شود. اما درصورتی که در این مدت زمان، خریدار به اختیار خود تمایل به جایگزین کردن محصول خود با محصول دیگری داشته است، قیمت محصول جایگزین به مشتری اعلام شده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner