فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان مریوان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان مریوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کردستان است که با داشتن جاذبه‌های گردشگری همچون دریاچه زریوار و آب و هوای مناسب زمینه جذب گردشگران را در ایام مختلف سال فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و در ایام تابستان شاهد آمار بالای گردشگران در این شهر بودیم، افزود: اخیراً نیز در ایام شهریور ماه باتوجه به آب‌وهوای مناسب شهرستان مریوان حضور گسترده گردشگران به این شهر را نظاره‌گر بودیم.

فرماندار مریوان تصریح کرد: حضور گردشگر در روزهای اخیر به حدی رسید که ظرفیت مراکز اقامتی این شهر تکمیل شد.

احمدی با اشاره به آماری از حضور گردشگران به شهر مریوان تصریح کرد: از نهم شهریور تاکنون بیش از ۴۴۶ هزار گردشگر از اماکن دیدنی مریوان بازدید کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این مدت، ۳۰ هزار و ۷۶۳ مسافر در اماکن اقامتی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش و اسکان یافتند.

احمدی از مسافران خواست تا قبل از مسافرت به مریوان، هماهنگی‌های لازم برای اسکان‌یافتن در اقامتگاه‌های این شهر را انجام دهند و دچار مشکل نشوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نورپردازی برج آزادی تهران در «روز خرم‌آباد» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

فرماندار مریوان در پایان یادآور شد: دریاچه زریوار، روستای گردشگری دره‌تفی مشهور به شهر «لک لک‌ها» بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

پوستر جشنواره سیر و موسیر همدان (سولان) رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر ششمین جشنواره سیر و موسیر همدان به مرکزیت روستای سولان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner