فیلترهای سرامیکی ریخته گری

جدول زمانی ایردراپ راکی رابیت: ۵ روز تا تکمیل تسک‌ها فرصت باقی است

بازی تلگرامی راکی رابیت برنامه ایردراپ خود را منتشر و خاطرنشان کرده که کاربران حدود ۵ روز فرصت دارند تا تسک‌های آن را تکمیل کنند.

خلاصه خبر

  • بازی راکی‌ رابیت جدول زمانی ایردراپش را منتشر کرد.
  • بسیاری از کاربران هنوز از پرداخت ۰.۵ تون کوین به این بازی مطمئن نیستند.

راکی رابیت در روزهای قبل ادعا کرد که برای تشخیص کاربران واقعی، ۳ تسک مهم را تعیین کرده است. این ۳ تسک عبارتند از: عضو شدن در کانال تلگرام آن، پرداخت ۰.۵ تون کوین و اتصال ولت. با این حال تراکنش ۰.۵ تون کوین آن انتقاد زیادی در پی داشت و بسیاری از کاربران اعلام کردند چنین تسکی منطقی نیست. راکی رابیت هم اعلام کرد:

با این تسک دیگر هنگام دریافت ایردراپ نگران هزینه‌های شبکه نخواهید بود. هزینه شبکه توسط ما پوشش داده می‌شود و توکن ها بر اساس اولویت و زمان‌بندی کاربران واجد شرایط شده توزیع می‌شوند.

راکی رابیت علاوه بر این ادعا کرده که کاربران آن با تکمیل بازی حداقل به ارزش یک تون کوین دریافت می‌کنند. با این حال بسیاری از کاربران نسبت به این ادعا شک دارند. در هر صورت بازی مذکور اعلام کرد که جدول زمانی ایردراپ آن به این صورت است:

  • ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور): پایان مهلت انجام تسک‌ها برای واجد شرایط شدن‌
  • ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور): ثبت تمام کاربران واجد شرایط شده‌
  • ۲۲ سپتامبر (۱ مهر): توزیع ایردراپ راکی رابیت
  • ۲۳ سپتامبر (۲ مهر): لیست شدن‌ RBTC
  • ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) فصل جدید راکی‌ رابیت
اطلاعیه راکی رابیتاطلاعیه راکی رابیت
اطلاعیه راکی رابیت

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نمی‌توان گفت که در چالوس و هراز اتفاقی نمی‌افتد


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner