فیلترهای سرامیکی ریخته گری

جهان اسلام می‌تواند با وحدت رژیم صهیونیستی را از پای در آورد/ بصیرت خطر نفوذ را خنثی می‌کند

لحظاتی قبل خطبه‌های آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته پایتخت که در دانشگاه تهران و با حضور نمازگزاران درحال برگزاری است، آغاز شد.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: خود و شما را دعوت به حریم نگهداری برای ذات مقدس الهی می‌کنم. در روایتی کم نظیر از پیغمبر اکرم (ص) است که فرمودند: شما را دعوت به تقوای الهی می‌کنم و سفارش شما را هم به خدا می‌کنم که هوای بندگانش را داشته باشد.

وی افزود: بهشت را به آنان که خود را کسی حساب می‌کنند و می‌گیرند نمی‌دهند؛ بلکه بهشت را به کسانی می‌دهند که در برابر خداوند و خلق خداوند متواضع هستند.

آیت الله خاتمی گفت: جلوه دین مداری عملی، آمادگی برای جنگ و نبرد است و برای دین باید هزینه داد.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: ۹ مهر ماه روز همبستگی و هم دردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است و مناسب است به این بهانه و مناسبت با این مظلومان همدردی شود.

 وی گفت: در هفته گذشته حادثه تلخ معدن طبس را دیدیم. مصیبتی بزرگ بود و مقام معظم رهبری تسلیت گفتند و مسئولان هم پای کار آمدند. ما نیز ابراز همدردی می‌کنیم و خود را در غم خانواده‌های آن عزیزان شریک می‌دانیم. آن چه که مهم است این است که این قضایا دقیق بررسی شود. چه اشخاص حقیقی و حقوقی اگر قصور یا تقصیر‌ احتمالی داشتند باید پیگیری شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از روند پیشرفتپروژه مهر خلیج فارس بازدید کرد

آیت الله خاتمی اظهار کرد: این عزیزان برای معیشت به عمق چند صد متری زمین می‌روند و خودشان و بازماندگاشان را باید تکریم کرد و باید مراقب آن‌ها باشیم.

رژیم صهیونیستی نامشروع و غاصب است

وی تاکید کرد: در ارتباط با جهاد مقدس غزه و لبنان باید عنوان کرد که بار‌ها گفتیم و باز هم می‌گوییم رژیم صهیونیستی نامشروع و غاصب است. دو حرف داریم و پای آن هستیم اولی آن است که امام بزرگوار گفتند. رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود؛ و محو هم خواهد شد. حرف بعدی این است که می‌گوییم برای هر فلسطینی در هر کجای دنیا که هستند صندوق را بگذارند و رای بدهند. اما صهیونیست‌ها از اصل نامشروع هستند و باید نابود شوند.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان همه کمکشان کردند. آمریکا، فرانسه و انگلیس و برخی از کشور‌های همسایه هنوز هم رابطه‌شان را با صهیونیست‌ها قطع نکرده‌اند. دروغ است که آمریکایی‌ها می‌گویند از جنایات صهیونیست‌ها خبر ندارند.

وی گفت: قصه، قصه تبلیغاتی است و در نزدیکی انتخابات آمریکا هستیم و می‌خواهند رژیم صهیونیستی را قدرتمند نشان دهند. آیا کشتن زنان و نوزادان قهرمانی است؟ این ذلت و اوج رسوایی است و این‌ها بویی از انسانیت نبرده‌اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند-تایمز

بشریت باید به فکر یک سازمان واقعی حقوق بشر باشد

وی ادامه داد: حدود یک سال است که در پیش چشم جهانیان و دوربین‌ها دارند نسل‌کشی می‌کنند. بیش از ۴۲ هزار انسان کشته‌اند. کجایند سازمان‌های بین المللی حقوق بشر؟ بشریت باید به فکر یک سازمان واقعی حقوق بشر باشد. این سازمان‌ها سازمان دولت‌ها هستند و سازمان مردم‌ها نیستند.

وی گفت: خدارورشکر در عرصه محکومیت صهیونیست‌ها ملت ایران یکپارچه است و تنها صدای مرگ بر اسرائیل از کشور ما بر افراشته شده است. 

خاتمی افزود: رهبری، مراجع قم، حوزه‌های علمیه و همه مراجع بزرگ جهان اسلام موضع گرفتند و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند و این قله‌های دین عنوان کردند که دین را از سیاست جدا نمی‌دانیم و باید اکنون وارد میدان شویم.

نمی‌توانیم در قاموس مومن نیست و مومن تسلیم نمی‌شود/ بی تردید مقامت و حزب الله پیروز است

خاتمی ادامه داد: شعار ایران اسلامی، شعاری است که با آن پیروز شدیم و این شعار، ما می‌توانیم است. این شعار اسلام است. نمی‌توانیم در قاموس مومن نیست و مومن تسلیم نمی‌شود. جهان اسلام می‌تواند با وحدت رژیم صهیونیستی را از پای در آورد.

وی گفت: پیروز این میدان بی تردید مقامت و حزب الله است. آن‌هایی که می‌گویند نمی‌توانند قبل از انقلاب هم می‌گفتند مگر با مرگ بر شاه، شاه سرنگون می‌شود و دیدید که با این شعار این اتفاق افتاد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دولت‌ها اگر بخواهند با احزاب مخالفت کنند خودشان لطمه می‌بینند

خطر نفوذ خطری جدی است/ حضور فرصت‌طلب‌ها یک خطر برای انقلاب است

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: رهبری درباره موضوع نفوذ سخنانی فرمودند. باید بدانیم که خطر نفوذ خطری جدی است و از درون، یک ملت و امت را از بین می‌برد؛ و قرآن کریم هم روی این خطر تاکید فراوانی داشته است. 

وی گفت: در این زمینه وزارت آموش و پروزش، وزارت علوم، صدا و سیما و مطبوعات فکرساز و اندیشه‌ساز هستند و باید مراقب بود که در انقلاب ما نفوذی پیش نیاید. حضور فرصت‌طلب‌ها یک خطر برای انقلاب است. من معتقد هستم با این مردم و با این بسیجی‌ها دشمن‌ها نه در عرصه نرم و نه در عرصه‌های دیگر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و نخواهد توانست که کاری انجام دهند.

خاتمی افزود: آن چیزی که شما را در برابر نفوذ ضد ضربه می‌کند بصیرت است و امروز علمدار بصیرت، مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای است. چشم‌ها را باز کنید که دشمن کجا ایستاده و از چه کسانی دفاع می‌کند و چه کسانی را تخریب می‌کنند.

در حال تکمیل…


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

حزب‌الله بدون پایان جنگ غزه به آتش‌بس با رژیم صهیونیستی تن نمی‌دهد/ موشک قادر ۱ عمق استراتژیک حزب‌الله را به ۱۹۰ کیلومتر رسانده است

۲۲:۳۵ – ۰۵ مهر ۱۴۰۳ برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به جنگ رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner