فیلترهای سرامیکی ریخته گری

خواص ضد پیری دانه کینوا

برای دانه کینوا که به خاویار گیاهی هم معروف شده خواص مشخصی گفته شده:

خواص دانه کینوا:

  • سلامت قلب
  •  کاهش سطح کلسترول خون
  •  کاهش سطح قندخون
  •  بهبود عملکرد سیستم گوارش
  •  کاهش اشتها و وزن
  •  اثرات ضدالتهابی و ضد سرطانی

خاصیت ضد پیری دانه کینوا

کینوا حاوی ویتامین A است که در به تأخیر انداختن فرآیند پیری عالی عمل می‌کند. این نوع ویتامین خطوط ظریف را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود پوستتان جوان به نظر برسد. ریبوفلاون یا ویتامین B2 موجود در کینوا قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این جوش را هم درمان می‌کند، چون می‌تواند به کاهش تولید سبوم (چربی) کمک کند.

طریقه مصرف کینوا برای لاغری

شاید شما هم درباره مصرف کینوا برای لاغری شنیده باشید. کینوا جایگزینی بدون گلوتن برای غلات نشاسته ای است. با وجود اینکه کینوا اغلب جایگزین غلات موجود در غذاها می شود، اما در حقیقت دانه ای از خانواده چغندر و اسفناج می‌باشد. این گیاه سرشار از پروتئین و منبع گیاهی مهمی از همه ۹ اسید آمینه ضروری برای بدن است. کینوا که هزاران سال در آمریکای جنوبی (پرو، شیلی و بولیوی) پرورش داده شده است، و بخشی از رژیم غذایی اصلی بومیان را تشکیل می داد. در سال‌های اخیر، مصرف کینوا به عنوان جایگزینی برتر برای گندم بلغور، کوسکوس و برنج رایج شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  داروی پیراستام (Piracetam) چیست؟

دانه کینوا را چگونه مصرف کنیم

از آنجا که دانه کینوا شباهت زیادی به برنج سفید دارد، نحوه پخت آن نیز تا حد زیادی شبیه به برنج است. اما با استفاده از دانه های کینوا غذاهای متنوع تری می توان تهیه کرد. دانه کینوا حتی در تهیه انواع سالاد ها مفید است.

افرادی که گیاهخوار و خام خوار هستند و می خواهند از دانه کینوا در رژیم غذایی خود استفاده کنند می توانند از جوانه ی کینوا در انواع سالادها استفاده کنند و از پروتئین بالای این محصول بهره مند شوند. دانه کینوا که به خاویار گیاهی معروف است به دلیل داشتن خواص فوق العاده جایگاه ویژه ای در سبد غذایی افراد یافته است.

معرفی هانی فود بهترین تامین کننده دانه کینوا

نام شرکت :اسپادانا سورن اروین
نام برند تجاری : هانی فود
محل فعالیت: تهران
توزیع: سراسر کشور

امروزه که سلامت هر نوع ماده خوراکی شرکتی، متأسفانه با دنیایی از شک و تردید روبه رو است. عموم جامعه ترجیح می دهند از مواد غذایی استفاده کنند که از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده از مواد صنعتی و مصنوعی جهت سود بیشتر توسط بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، افکار عمومی را نسبت به مواد غذایی منفی نموده است. یکی از راه های برون رفت از این تردید تهیه مواد غذایی سالم و ارگانیک است. شرکت هانی فود با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم بنیان نهاده شده است. شرکت ما با معرفی و عرضه محصولات سالم، ارگانیک، گیاهی و با کیفیت می کوشد سلامتی را در جامعه رواج دهد. پیام شرکت اسپادانا سورن اروین (هانی فود) برای افراد جامعه این است: تغذیه سالم ، زندگی سالم!

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اطمینان به پروژه ساختمانی که قصد خرید داریم!

وبسایت: www.honeyfood-co.com

تماس سفارشات: ۰۹۰۳۶۱۶۳۶۳۵

تلفن ثابت:

الماس تراشکاری

Check Also

جرثقیل سقفی

جرثقیل‌های سقفی: انواع، قیمت و خرید

در ابتدا لازم است تعریفی از جرثقیل سقفی داشته باشیم زیرا جرثقیل دروازه ای در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان