فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دومین «جشنواره ملی حاصَل» در شهمیرزاد برگزار می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شربتدار بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به میزبانی شهرداری مهدیشهر با حضور خبرنگاران ضمن بیان اینکه دومین «جشنواره ملی حاصَل» در شهمیرزاد برگزار می‌شود، بیان کرد: نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایل سنگسر محور اصلی این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی بیست و نهم تا سی و یکم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، افزود: احتمالاً وزیر میراث فرهنگی یا جهاد کشاورزی و یا وزیر ورزش و جوانان مهمان این مراسم خواهند بود زیرا برای همه این افراد دعوتنامه ارسال شده است.

شهردار مهدیشهر با بیان اینکه ۱۲ سیاه چادر عشایری ایل سنگسر برای این رویداد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی با ۸۰ غرفه نیز در این رویداد برپا خواهد شد.

شربت‌دار با بیان اینکه زره اسب‌های ایل سنگسر، بادبادک بازی، موسیقی، بازی‌های بومی و سوغات و محصولات تولیدی ایل سنگسر در زمره دیگر بخش‌های این رویداد است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود خیل عظیم گردشگران برای این رویداد به مهدیشهر سفر کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پایتخت گردشگری آسیا؛ عنوانی که یدک می‌کشیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های اصیل و اصلی سنگسر مانند فرش خود رنگ و لبنیات در زمره اهداف مهم ما برای برگزاری این رویداد است، تاکید کرد: چادرهای عشایری، مراحل آماده سازی محصولات لبنی ایل سنگسر را به نمایش می‌گذارند.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

۳۶۵ بازدید از اماکن گردشگری استان سمنان صورت گرفت  – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن اخلاقی در نشست ستاد خدمات سفر سمنان به میزبانی استانداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner