فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رسانه اماراتی: ایران، قوی‌ترین رقیب ما است

به گزارش خبرگزاری تایمز، تیم‌های ملی فوتبال ایران، امارات، فلسطین و هنگ‌گنگ در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲ روز دیگر در قطر به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه البیان امارات در گزارشی با اشاره به حریفان تیم ملی فوتبال این کشور در گروه C جام ملت‌های آسیا به قدرت ایران اذعان کرد و نوشت: آمارهای تاریخی نشان می‌دهد که امارات می‌تواند از مرحله گروهی این مسابقات با حضور ایران، فلسطین و هنگ‌کنگ صعود کند. در این گروه ایران قوی‌ترین رقیب امارات است که این بازی یک چالش جدی برای سرخپوشان خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ تیم ملی فوتبال امارات از شروع مسابقات رسمی‌اش با ایران در سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون در هیچ  بازی به پیروزی نرسیده است. سنگین‌ترین شکست در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر صفر بود و در ‍۱۴ بازی سه تساوی کسب کرد و ۱۱ بازی را با شکست به پایان رساند. این بازی امارات و ایران در جام ملت‌ها ششمین بازی آنها در چنین تورنمنتی است. امارات در جام ملت‌های ۱۹۸۴ یک بر صفر به ایران باخت، در ۱۹۸۸ به تساوی بدون گل رسید، در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۲ امارات شکست ۳ بر  صفر را پذیرا شد و در دو جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کارشناسی صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس - شمس آذر +فیلم

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner