فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندا جهشی می‌شود

هیوندای موتور رشد قوی خودروهای الکتریکی را پس از جهش سود سه ماهه پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی هیوندای موتور اعلام کرد که انتظار دارد در بازارهای اصلی خودرو تقاضای پیش‌فروش ثابت داشته باشد و رشد قابل‌توجهی در فروش خودروهای الکتریکی از جمله در ایالات‌متحده که نگرانی‌های نظارتی چشم‌انداز آن را مخدوش کرده است، پیش‌بینی کند.

سازنده هیوندای آیونیک مدل ۵ جهش بلندپروازانه ۵۴ درصدی در فروش خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۲۳ به ۳۳۰ هزار دستگاه در سراسر جهان را هدف قرار داده است و اعلام کرد که می‌خواهد فروش خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده با ۱۵۰ درصد افزایش به ۷۳ هزار دستگاه برسد تا ۹ درصد از فروش خودرو در ایالات‌متحده را به خود اختصاص دهد.

این برنامه‌ها در جلسه درآمد سه ماهه چهارم خود که در آن خودروساز گزارش داد سود خالص سه برابر شده است، ارائه شد، هرچند که کمتر از انتظارات بود. معاون اجرایی این شرکت اظهار کرد که درآمدهای قوی در سه ماهه چهارم به لطف افزایش حجم فروش و فروش خوب خودروهای با حاشیه سود بالا و همچنین نرخ ارز مطلوب ادامه یافت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آغاز عملیات اجرایی استیل کورد در دلفان

هیوندای مانند بسیاری از خودروسازان دیگر، از عرضه محدود خودروهای جدید در سال گذشته سود برد که قیمت‌های خرده فروشی را بالا نگه داشت. سود خالص اکتبر تا دسامبر با افزایش ۲۴ درصدی درآمد به ۱.۷ تریلیون وون (۱.۴ میلیارد دلار) رسید.

بر اساس گزارش رویترز، هیوندای رشد درآمد ۱۰.۵ تا ۱۱.۵ درصدی را در سال جاری هدف‌گذاری کرده است و انتظار جهش ۹.۶ درصدی در فروش خودرو در آمریکای شمالی و افزایش ۲۰.۵ درصدی در فروش خودرو در چین می‌رود. همچنین بهبود بالقوه در حاشیه سود عملیاتی خود را نشان داد و حاشیه سود را بین ۶.۵ تا ۷.۵ درصد در مقایسه با ۶.۹ درصد در سال گذشته پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

امسال خبری از التهابات بازار مرغ نیست

امسال خبری از التهابات بازار مرغ نیست

همه ساله در ایام‌ پایانی سال، بازار مرغ به دلیل ازدیاد تقاضا با نوساناتی روبرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *