فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ریزش بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟ بررسی نظر ۳ تحلیلگر مطرح

ریزش قیمت بیت کوین در روزهای گذشته بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال را نگران کرده است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • تحلیلگران باور دارند که کف روند نزولی بیت کوین در کوتاه‌مدت در محدوده ۶۵٬۰۰۰ دلار تا ۶۳٬۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • قرار داشتن میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در محدوده ۶۴٬۰۰۰ دلار و نقدینگی قابل‌توجه موجود در محدوده ۶۳٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ دلار، این سطح را به یک حمایت قوی برای بیت کوین تبدیل کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، پس از ریزش بیت کوین از محدوده ۷۲٬۰۰۰ دلار تا کف ۶۴٬۹۵۰ دلار، تحلیلگران دیدگاه‌های مختلفی از کف احتمالی بعدی BTC ارائه کرده‌اند.

آیا قیمت بیت کوین به ۶۳٬۰۰۰ دلار سقوط می‌کند؟

در زمان نگارش این تحلیل، قیمت بیت کوین در حال حاضر به محدوده ۶۶٬۲۰۰ دلار رسیده است. مارک کالن (Mark Cullen)، تحلیلگر محبوب بازار ارز دیجیتال، با استفاده از نظریه امواج الیوت نشان داده است که قیمت بیت کوین با یک حرکت نزولی در کوتاه‌مدت می‌تواند به ۶۳٬۰۰۰ دلار برسد. او در پستی در توییتر اظهار داشت:

بیت کوین در حال از دست دادن سقف‌های هفته قبل خود است و پس از آن به مسیر نزولی‌اش ادامه می‌دهد. بیت کوین ممکن است ابتدا به اولین مستطیل قرمز کاهش پیدا کند.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

البته بیت کوین در روزهای قبل به دومین مستیطیل قرمز رنگ موجود در نمودار بالا هم رسید. تحلیلگر دیگری به اسم متیو هایلند (Matthew Hyland) هم خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین در تایم فریم‌های بالاتر در حال تثبیت است. به نظر او این موضوع برای ادامه روند صعودی BTC مفید خواهد بود. با این حال هایلند خاطرنشان کرد که با ریزش بیت کوین به زیر ناحیه ۶۷٬۰۰۰ دلار، هدف بعدی آن در ۶۴٬۷۰۰ دلار قرار دارد.

به طور کلی رنج ۶۳٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ دلار کف BTC از اواسط ماه مه (اردیبهشت)محسوب می‌شود. اکنون که BTC به این ناحیه رسیده‌، حدود ۱۵ درصد از اوج قیمتی خود (ATH) فاصله گرفته‌ است.

حمایت‌های کلیدی بیت کوین از دست می‌روند؟

مایکل ون ده پپه (Micheal van de Poppe)، بنیان‌گذار شرکت MN Capital و تحلیلگر مشهور بازار کریپتو، با تحلیل نمودار روزانه قیمت بیت کوین به بررسی نواحی حمایتی آن پرداخت. او به از دست رفتن حمایت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه  (موج سبز رنگ) اشاره کرد و توضیح داد که در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر از حمایت حیاتی میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در قیمت ۶۶٬۰۰۰ دلار قرار دارد.

نمودار روزانه قیمت بیت کویننمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

طبق گفته‌های او میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه که در ناحیه ۶۴٬۰۰۰ دلار قرار گرفته‌، آخرین حمایت حیاتی بیت کوین است. این تحلیلگر باور دارد که ذوند نزولی در کوتاه‌مدت در این محدوده متوقف می‌شود.

قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) روی عدد ۴۴ نشان می‌دهد شرایط نزولی بازار ادامهدارد. این در حالی است که داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهد در ۳۰ روز گذشته، نقدینگی قابل‌توجهی در ناحیه ۶۳٬۰۰۰ دلار تا ۶۵٬۰۰۰ دلار جمع‌ شده‌ است.

هیت مپ نقدینگی بیت کوینهیت مپ نقدینگی بیت کوین
هیت مپ نقدینگی بیت کوین

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  زنان ۲۸ درصد جمعیت بیکاران خراسان رضوی را تشکیلمی‌دهند
الماس تراشکاری

Check Also

۳ استان کشور رکورددار زمین خواری در ماه گذشته شدند-تایمز

 ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *