فیلترهای سرامیکی ریخته گری
سئو کار حرفه ای - حسین محبی
سئو کار حرفه ای

سئو کار حرفه ای و مجرب | Professional SEO

چنانچه قصد دارید سئو کار حرفه ای شوید و یا اینکه به یک متخصص سئو سایت نیاز دارید تا پایان این مطلب با من همراه باشید.

اگر صاحب کسب و کار هستید و میخواهید برای دیده شدن بیشتر در گوگل که در نهایت منجر به افزایش فروش میگردد به رتبه های برتر صعود کنید و چنانچه در خصوص سئو سایت دانش و تجربه کافی ندارید توصیه میشود به هیچ وجه حتی با مشاهده یه دوره آموزشی اقدام به بهینه سازی و seo سایت نکنید زیرا به جهت نداشتن تجربه کافی مشکلاتی را برای سایت خود ایجاد میکنید که رفع آنها توسط متخصص و کارشناس سئو هم زمانبر هست و هم هزینه بر. لذا درخواست میکنیم همچون سایر امور کار را به کاردان بسپارید.

یکی از متخصص سئو seo که بیش از ۵ سال سابقه فعالیت مستمر دارد و چندین پروژه و سایت را با موفقیت انجام داده است مهندس حسین محبی است. چنانچه قصد دارید کسب و کار خود را در فضای آنلاین و وب سایت توسعه دهید و یا در ابتدای کار هستید حتما از خدمات رضایت بخش ایشان استفاده نمایید و مطمئن باشید در رتبه های برتر گوگل حضور پیدا خواهید کرد.

جهت برقراری ارتباط با متخصص حرفه ای سئو در تلگرام به آی دی HMHBSEO@ پیام داده و یا در واتساپ به شماره ۰۹۳۰۹۱۸۹۹۷۹ پیام ارسال نمایید. 

از آنجایی که بسیاری از شرکت ها و دارندگان سایت در شهر تهران وجود دارند که برای بهبود وضعیت رتبه سایت خود در نتایج گوگل به یک سئوکار حرفه ای در تهران نیازمند هستند. ابتدا باید گفت یک سئوکار در زمینه تحلیل سایت و برنامه نویسی تجربه کافی داشته و با موتورهای جستجو نیز آشنایی لازم را داشته باشد، همچنین اطلاعات کامل در رابطه با الگوریتم های به روز و جدید موتورهای جستجو داشته باشد.

چرا به سئو نیاز داریم؟

اگر بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری را برای ورود هدفمند به سایت ترغیب کنیم به یقین  درآمد زیادی

به دست خواهیم آورد.گوگل برای اینکه نتایج بهتری را به کاربران ارائه دهد ، معیارهایی را برای صفحات وب در نظر

گرفته است  برای رعایت آن نیازمند بهبود سئو هستید .به عبارت دیگر ربات های خزنده گوگل معیارهای استانداری را

برای درک محتوای صفحه دارند که فقط در صورت رعایت این موارد است که می توانید به کسب جایگاه خوبی فکر کنید.

خزنده ها و ربات های گوگل باید بتواند به صورت عمیق تری در سایت پیمایش کنند ،این امر با سئو درست

امکان پذیر خواهد بود. سئو و بهینه سازی سایت نیازمند پشتیبانی مداوم است  و نباید قطع گردد  از موارد مهم در سئو که

مطابق با آپدیت جدید گوگل هم هست تولید محتوای منحصر ، خاص و همچنین کاربرپسند می باشد.

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو حرفه‌ای یک فرد یا شرکتی است که خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای کمک به کسب وکارها، برای بهبود حضور و دیده شدن در فضای آنلاین ارائه می‌دهد. آن‌ها معمولاً در این زمینه با تجربه هستند و درک عمیقی از نحوه کار موتورهای جستجو و عواملی که می‌توانند بر رتبه یک وب سایت تأثیر بگذارند، دارند.

متخصصان حرفه‌ای سئو از تکنیک های مختلفی مانند تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی در صفحه و ساخت لینک برای بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر به سایت استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین ممکن است خدمات دیگری مانند تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برای کمک به کسب و کارها برای بهبود حضور آنلاین خود و دستیابی به مخاطبان هدف خود ارائه دهند.

ویژگی های یک سئوکار حرفه ای

  • دانش و درک عمیق از الگوریتم های موتورهای جستجو و عوامل رتبه بندی
  • تجربه در انجام تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی، بهینه‌سازی در صفحه و ساخت لینک
  • آشنایی با ابزارها و فناوری های مورد استفاده برای سئو، مانند گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل
  • توانایی ایجاد و اجرای استراتژی‌های سئو موثر که با اهداف و مقاصد یک کسب و کار همسو باشد
  • مهارت‌های ارتباطی و همکاری قوی برای کار با تیم‌ها و مشتریان
  • به روز با آخرین روند سئو و بهترین شیوه‌ها
  • پرهیز از هر گونه تکنیک‌های فریبنده یا دستکاری نتایج
  • قادر به ارائه نتایج مبتنی بر داده و به روز رسانی منظم به مشتریان
  • مهارت در تجزیه و تحلیل رقبا و تجزیه و تحلیل گپ‌های کلمات کلیدی
  • آشنایی با سئوی تکنیکال،از جمله معماری سایت و بهینه‌سازی سرعت صفحه و سازگاری با موبایل
  • تجربه در ایجاد و بهینه‌سازی محتوا برای سئو
  • دانش سئوی محلی و توانایی بهینه سازی برای نتایج جستجوی محلی
  • آشنایی با سئوی بین المللی و قابلیت بهینه سازی برای چندین زبان و کشور
  • تجربه سئوی تجارت الکترونیک و توانایی بهینه سازی صفحات محصول و صفحات دسته بندی برای موتورهای جستجو
  • آگاهی از تجربه کاربری (UX) و چگونگی تأثیر آن بر سئو
  • امکان ردیابی و سنجش موفقیت تلاش‎های سئو با استفاده از ابزارهای تحلیلی
  • آشنایی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر بسترهای آنلاین برای افزایش ترافیک و بهبود سئو
  • توانایی انطباق با تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو و روند صنعت
  • مهارت‌های حل مسئله قوی برای عیب یابی و شناسایی راه ‌حل‌ها برای هرگونه مسائل مرتبط با سئو
  • تمرین و آموزش مداوم برای به روز ماندن از آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها در زمینه سئو.

و یا بعبارت دیگر:

  • توانایی دریافتن کلمات کلیدی پر حجم و کم رقابت
  • درک نسبی از HTML و CSS
  • توانایی بررسی رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های مورد نظر
  • درک نکات فنی تاثیرگذار، بر رتبه‌‌‌‌‌بندی سایت‌‌‌‌‌ها
  • آگاهی کامل در مورد الگوریتم های گوگل و بروزرسانی های آن
  • انجام دادن لینک سازی مناسب با کمک کلمات کلیدی
  • بکارگیری ابزارهایی همچوم گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول
  • اهمیت سئو داخلی بر روی افزایش رنک سایت
  • ایجاد لینک و میزان اهمیت لینک سازی در سئو سایت

وظایف یک سئوکار حرفه ای چیست ؟

  • توانایی دریافتن کلمات کلیدی پر حجم و کم رقابت
  • توانایی بررسی رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های مورد نظر
  • درک نکات فنی تاثیرگذار، بر رتبه‌‌‌‌‌بندی سایت‌‌‌‌‌ها
  • آگاهی کامل در مورد الگوریتم های گوگل و بروزرسانی های آن
  • انجام دادن لینک سازی مناسب با کمک کلمات کلیدی
  • بکارگیری ابزارهایی همچوم گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول
  • اهمیت سئو داخلی بر روی افزایش رنک سایت
  • ایجاد لینک و میزان اهمیت لینک سازی در سئو سایت

علاوه بر گزینه های گفته شده در این پست یک سئوکار متخصص برای اینکه بتواند سایت شما را به صورت حرفه ای سئو نماید باید همواره دانش خود را به روز نگه دارد. همچنین باید بتواند روش ها و تکنیک های مختلفی را در جهت دریافت نتیجه بهتر با یکدیگر ترکیب نماید.

چطور به یک متخصص سئو اعتماد کنیم؟

  1. در مورد آن شخص یا شرکت تحقیق کنید: به دنبال اطلاعاتی در مورد تحصیلات، آموزش و تجربه آن‌ها در زمینه سئو باشید. بررسی کنید که آیا آن‌ها توسط یک سازمان معتبر تایید شده اند یا خیر.
  2. نمونه کارها را بررسی کنید: از متخصص سئو بخواهید که نمونه‌هایی از کار خود و نتایجی را که به دست آورده اند، ارائه دهد. این  موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه و تخصص آن‌ها و اینکه آیا آن‌ها با مشاغلی در صنعت شما کار کرده اند یا خیر را بهتر درک کنید.
  3. خواندن نظرات و توصیفات: در وب سایت متخصص یا در سایر پلتفرم‌ها مانند LinkedIn به دنبال نظرات و توصیفات مشتریان قبلی باشید. این‌ها می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد خدمات متخصص و نتایجی که آن‌ها برای مشتریان خود به دست آورده اند، ارائه دهند.
  4. در مورد رویکرد آن‌ها بپرسید: با متخصص سئو در مورد رویکرد آن‌ها به سئو و اینکه چگونه آن‌ها قصد دارند به کسب و کار شما کمک کنند، بحث کنید. پاسخ‌های آن‌ها باید واضح، مختصر و مبتنی بر درک کامل از آخرین روند سئو و بهترین شیوه‌ها باشد.
  5. از کارشناسانی که وعده نتایج سریع را می دهند دوری کنید: مراقب کارشناسان سئو باشید که وعده نتایج سریع می‌دهند یا رتبه خاصی را در صفحات نتایج موتور جستجو تضمین می‌کنند. الگوریتم های موتورهای جستجو پیچیده و دائما در حال تغییر هستند و تضمین نتایج خاص غیرممکن است. یک متخصص سئو حرفه ای و قابل اعتماد در مورد نتایج بالقوه خدمات خود صادق و شفاف خواهد بود.

درآمد سئوکار حرفه ای

درآمد یک متخصص سئو حرفه‌ای می تواند بسته به عوامل مختلفی مانند سطح تجربه، اندازه و نوع مشتری، مکان و بازاری که در آن فعالیت می‌کند، متفاوت باشد. طبق گفته Glassdoor، متوسط حقوق برای یک متخصص سئو در ایالات متحده ۴۹۷۰۷ دلار در سال است. با این حال، این مبلغ می‌تواند از حدود ۳۰،۰۰۰ دلار برای موقعیت های سطح ابتدایی تا بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار برای کارشناسان با تجربه و بسیار ماهر SEO متغیر باشد.

در ایران نیز این مبلغ از حدود ۱۰ میلیون تومان به بالا ( بسته به شرایط ذکر شده ) می‌باشد.

چرا باید سئوکار حرفه ای در تهران انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب سئوکار برای کسب و کار خودت بهتر است که باتوجه به موقعیت جغرافیایی خود این پروسه را طی کنید چرا که شرکت هایی و ارائه دهنده خدمات سئو توسط سئوکار که در تهران کار سئو و طراحی انجام می دهند با مشکلات و تجربه های فراوانی دست و پنجه نرم گرده اند و خوب با الگوریتم ها و موقیعیت جغرافیایی تهران برای سئو کردن سایت در شهر تهران آشنا هستن، که این امر کمک میکند یک سئو کار بصورت حرفه ای کار سئوی سایت شما را انجام دهند. از آنجایی که جمعیت شهر تهران نسبت به دیگر شهرها بیشتر بوده و کسب و کارهای بیشتری نیز در این شهر فعالیت می کنند، سئوکارهایی که در تهران هستند نیز فعالیت بیشتری در این زمینه دارند و هر چه سابقه فعالیت های یک سئوکار بیشتر باشد تجربه و تخصص زیادی هم بدست آورده است. بنابراین انتخاب سئوکار در تهران تصمیم بهتری است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  برند کالای خواب-معرفی بهترین برند کالای خواب ایرانی 1401

متخصص سئو سایت وردپرس

اصول سئو به طور کلی برای سایت های وردپرسی و سایر انواع سایت ها یکسان است. سئو سایت شامل استفاده از تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلف برای بهبود بازدید و رتبه یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو است.

این تکنیک‌ها و استراتژی‌ها شامل انجام تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی عناصر روی صفحه مانند تگ‌های عنوان و توضیحات متا و ایجاد بک لینک با کیفیت بالا به سایت است.

در حالی که اصول سئو برای همه انواع وب سایت‌ها یکسان است، اجرای خاص این اصول بسته به پلتفرمی که وب سایت روی آن ساخته شده است می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، وردپرس دارای مجموعه ای از ویژگی‌ها و ابزارهای داخلی سئو است، مانند توانایی سفارشی کردن تگ‌های عنوان و توضیحات متا، و افزونه‌هایی مانند Yoast SEO که می تواند به بهینه سازی محتوا و تولید نقشه سایت کمک کند. یک متخصص سئو که در وردپرس تخصص دارد تجربه و تخصص در استفاده از این ویژگی‌ها و ابزارها برای بهینه سازی سایت وردپرس برای موتورهای جستجو خواهد داشت.

از طرف دیگر، یک متخصص سئو که در وردپرس تخصص ندارد، ممکن است در بهینه سازی انواع دیگر سایت ها، مانند سایت‌هایی که بر روی پلتفرم‌های سفارشی یا پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی مانند Shopify ساخته شده‌اند، تجربه و تخصص داشته باشد. در حالی که اصول کلی سئو برای همه انواع وب سایت‌ها اعمال می شود، متخصصی که در یک پلتفرم خاص تخصص دارد ممکن است درک عمیق‌تری از ویژگی‌ها و چالش‌های منحصر به فرد آن پلتفرم داشته باشد و ممکن است برای ارائه راه حل های بهینه برای آن پلتفرم خاص تواناتر باشد.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

حضور در صفحه اول گوگل چه فایده ای دارد؟

اکثر مطالبی که درباره سئو خوانده ایم چه در کتاب ها و چه در مقالات طراحی سایت در شرکت طراحی سایت مبنا هدف اصلی از سئو و رعات اصول آن برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل یاد کرده اند و برای رسیدن به این امر نیاز به تلاش فراوان و صرف زمان است. بر طبق بررسی و تحقیقات انجام شده روزانه میلیونها جستجو توسط کاربران در موتورهای جستجوگر انجام میشود که نزدیک به ۸۰% کاربران از گوگل استفاده می کنند و ۲۰% دیگر بین یاهو و بینگ تقسیم میشود که یاهو سهم بیشتری دارد. پس رسیدن به صفحه اول گوگل امری مهم است و از ضرورت بالای برخوردار است.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

طی تحقیقات انجام شده ارقام نشان می دهند که ۹۹% کاربران تنها صفحه اول گوگل را بررسی میکنند و وارد صفحات دیگر سرچ گوگل نمی شوند.

در صفحه اول گوگل باز هم رقابتی بین ۳ نتیجه اول برای رسیدن به اولین پیشنهاد و لینک گوگل است. بررسی ها نشان می دهد که بیش از نیمی از کاربران فقط بر روی ۳ پیشنهاد اول کلیک میکنند که از این میان بیش از ۳۰% سهم لینک اول است و تقریب سهم لینکهای دوم و سوم  به ترتیب ۱۲% و ۹% است. یعنی سهم رتبه اول با مجموع سهم دوم تا پنجم برابر است!

 پس متوجه اخلاف زیاد اختلاف سهم ها شدیم و به اهمیت سئو بیشتر پی بردیم و این امر بیانگر شکست سئو ما در صورت نبودن در صفحه اول گوگل است.

حضور در صفحه اول گوگل چه فایده ای دارد؟

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

حضور در صفحه گوگل به عنوان اولین رتبه برای یک سایت نوپا سخت و غیر ممکن به نظر می رسد ولی به قل معروف کار نشد ندارد! شما با قرارداد هدف رسیدن به صفحه اول گوگل و رقابت با سایر رقبا و پشت سر گذاشتن آن ها میتوانید مقام اول گوگل را کسب کنید.

قراردادن  توضیحات صفحه سایت را فراموش نکنید چرا که شما با نوشتن توضیحات مناسب می توانید کاربران بیشتری به سایت خود جذب کنید. برای مثال شاید شما رتبه چهارم در صفحه اول گوگل داشته باشید و تعداد کاربرانتان از رتبه دوم و سوم بیشتر باشد.

چطور یک سئوکار حرفه ای شویم؟

یادگیری را شروع کنید:

با یادگیری اصول سئو، از جمله نحوه کار موتورهای جستجو، عوامل رتبه بندی که بر روی رنک وب سایت تأثیر می‌گذارند، و تکنیک ها و استراتژی‌های مختلف مورد استفاده در سئو شروع کنید. منابع آنلاین و دوره های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری اصول سئو کمک کند، مانند اسناد گوگل و سایت moz

کسب تجربه:

هنگامی که درک کاملی از اصول سئو به دست آوردید، شروع به بکارگیری دانش خود در موقعیت‌های دنیای واقعی کنید. شما می توانید با کار بر روی وب سایت خود یا با پیشنهاد کمک به دوستان، خانواده یا مشاغل محلی در زمینه SEO ، تجربه کسب کنید. این موضوع به شما فرصت می‌دهد تا مفاهیمی را که یاد گرفته اید تمرین و به کار ببرید و از هر اشتباه یا چالشی که با آن روبرو می‌شوید درس بگیرید.

به یادگیری و به روز بودن ادامه دهید:

سئو زمینه ای است که دائماً در حال تحول است و مهم است که از آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها به روز باشید. به آموزش خود ادامه دهید و مهارت های جدیدی مانند SEO  تکنیکال، بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی را بیاموزید تا تخصص خود را گسترش دهید و توانایی خود را برای ارائه خدمات موثر سئو بهبود بخشید.

شبکه سازی کنید و برند خود را بسازید:

با کسب تجربه و تخصص، شروع به ایجاد شبکه حرفه ای و برند خود کنید. در کنفرانس ها و رویدادها شرکت کنید، به انجمن ها و گروه‌های آنلاین بپیوندید و با سایر کارشناسان سئو ارتباط برقرار کنید تا از آن‌ها بیاموزید و دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا خود را به عنوان یک متخصص سئوی آگاه و معتبر  معرفی کنید.

گواهی‌نامه معتبر را در نظر بگیرید:

در حالی که صدور گواهی‌نامه برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو ضروری نیست، اما می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن دانش و مهارت‌های شما به مشتریان بالقوه باشد. امروزه آکادمی‌های معتبر زیادی وجود دارند که می‌توانید در دوره‌های آن‌ها شرکت کرده و گواهی‌نامه مربوطه را دریافت کنید.

اگر شما هم نیاز به سئوکار حرفه ای دارید با من در ارتباط باشید. ۰۹۱۹۴۰۷۴۰۲۳

تکنیک های حرفه ای برای گرفتن رتبه برتر در نتایج گوگل

عوامل موفقیت در SEO به سه دسته کلی تقسیم میشود که هر کدام می تواند تاثیر مثبت بر ارتقا رتبه سایت شما داشته باشد.

در زیر به این موارد می پردازیم:

۱- Technical: استاندارد سازی کدنویسی سایت، رعایت اصول SEO در طراحی سایت، بهینه سازی سایت

۲-On-page: شناسایی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تولید محتوای ارزشمند و …

۳-Off-page: فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینک، فروم های تخصصی و …

محتوا برابر بازدیدکننده

زمانی که بازدیدکننده های شما به ماندن در سایت شما علایقی نداشته باشند شما صد در صد درسئو و جتی

در کسب و کارتان شکست می خورید.همانطور که گفتم محتوا به خیلی چیزها مربوط میشود .

مثلا بازدیدکننده هایی که مایل یا علاقه ای به ماندن در سایت شما ندارند ممکن است نرخ میزان ماندگاری کاربران

در سایت را کم کنند و این کار بزرگترین لطمه را به سایت شما وارد می کند.بازدیدکنندگانی که وارد یکی از

سایت های شما می شوند و چیزی در سایتتان نیست که توجه ان ها را یه خود جذب کند یا به عبارتی چیزی

برایشان با اهمیت یا جذاب به نظر نمیرسد،از همان صفحه از سایت شما خارج میشوند و این افزایش(bounce rate)

بانس ریت و کاهش میزان صفحات دیده شده توسط کاربران در روز می شود.پس همانطور که دیدید محتوای سایت

خیلی خیلی مهم است.

۱)محتوا خیلی خیلی مهم است

اصل مفهوم سئو یعنی محتوا!!

محتوا که خوب و مناسب باشد همه چیز جفت و جور می شود.

برای مثال همین الان فکر کنید وارد وب سایتی شده اید که محتوایی ندارد !! چه اتفاقی می افتد؟

ماندن در آن سایت چه فایده ی مثبتی برای شما دارد؟

زمانی که سایت شما دارای محتوای خوبی نداشته باشد سئو کردن ان واقعا امری اشتباه است.

محتوایی که در سایت شما است ارتباط مستقیمی با بسیاری از فاکتورهای مهم در سئودارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بهترین پاد سیستم 2023 | بررسی انواع مدل‌های مختلف

زمانی که سایت شما دارای محتوای خوبی نباشد دلیلی بر اینکه بازدیدکننده در سایت شما بماند ، وجود ندارد.

دلیلی ندارد که کاربر سایت شما شود و به پیشنهادهای شما توجهی کند.

البته این فقط چیزی است که شما مشاهده میکنید.

۲) برای مخاطبانتان محتوا تولید کنید نه گوگل!

محتوایی که در سایت خود قرار می دهید باید سئو باشد را با محتوایی که برای مخاطبانتان تولید می کنید اشتباه نگیرید.

منظور من این نیست که محتوایی که تولید و انتشار می کنید نباید سپو شده باشد بلکه منظور ما این است که

محتوایی که تولید می کنید در مرحله اول باید برای مخاطبان و بازدیدکنندگانتان اهمیت داشته باشد.

خیلی نباید به اینکه گوگل در مورد محتوای من چه فکری می کند ُ باشید.همان طور که اطلاع دارید گوگل طرفدار

سایت هایی است که به کاربران و یا بازدیدکنندگانشان اهمیت می دهند.پس اگر محتوای شما فقط برای

مخاطبانتان تولید شده باشد مطمئن باشید گوگل هم این قضیه را به خوبی درک میکند .پس سعی نکنید

به زور محتوایی در سایت خود قرار دهید که مورد تآیید گوگل واقع نشود پس باید طبق قوانین گوگل تولید شده باشد

اگر محتوایی که تولید می کنید همان محتوایی باشد که کاربرانتان می خواهند گوگل عاشق سایت شما می شود.

۳) تا حد ممکن محتوای طولانی تولید کنید

وبلاگ نویسان در کشور خارجی بر سر طول محتوایشان با یکدیگر به رقابت میپردازند.

مقالاتی که در حال نوشتن آن هستند امکان ندارد که در زیر ۴۰۰۰ لغت باشد.بنابر این شما نیز باید

طول مقالات خود را افزایش دهید ,زمانی گوگل یک محتوا را کامل و خوانا برای کاربر می داند که طول آن

زیاد باشد.این غیر ممکن است که بتوانید محتوای کاملی به مخاطبتان ارائه دهید که در ۱۰۰۰ کلمه

خلاصه شده باشد .اگر رقیب های شما در این زمینه ناتوان هستند و نمی توانند محتوای طولانی را تولید کنند

اطمینان این را داشته باشید  که شما با استفاده از تولید یک محتوای طولانی می توانید به آسانی از آنها جلو بزنید.

این اطمینان را داشته باشید که اگر مقالاتی با طول بالای ۳۰۰۰ کلمه تولید کنید گوگل رتبه بسیار خوبی به آنها میدهد.

امتحان کنید و نتیجه را بررسی کنید.در بسیاری از مورد ها دیگر نیازی به اشتراک گذاری

انها نیست و به آسانی رتبه خوبی میگیرند.

۴) به جستجویی که کاربران انجام می دهند توجه کنید

محتوایی که شما تولید می کنید باید مطابق بانیاز کاربرانتان باشد. به کلمات و ویژگی های کلیدی که آنها

جستوجو می کنند توجه شایانی کنید .اگر میخواهید یک ترافیک خوب را از تولید محتوای سایت دریافت کنید

فقط  تولید محتوا در زمینه کاری شما کافی نمی باشد!باید به این قسمت که مخاطبتان چه چیزی جست و جو میکند

نیز توجه فرمایید.قبل از اینکه شروع به تایپ مقالاتتان کنید بهتر استابتدا یک سر به گوگل بزنید و ببینید

چه عنوانهایی در سرچ در رابطه با آن موضوع قرار دارند.بعد هم به عباراتی که بیشتر توسط مخاطبان

جست و جو شده است توجه کنید و در عناوین مقاله های خود از انها استفاده کرده و همچنان

کلمات کلیدی متمرکز شده توسط کاربران را نیز پیدا کنید.

۵) روی عنوان های پرسشی متمرکز شوید

اگر توجه کنید مقالات پرسشی بیشتر از مقالات دیگر طرفدار دارند.تحقیق های انجام شده نشان می دهد

کسانی که با مقالات پرسشی در نتایج جستجو روبه رو بشوند تمایل بهتری دارند تا در روی این مقالات

کلیک کنند تا مقالات دیگریکی از فاکتورهای خیلی مهم در مشخص کردن رتبه در یک صفحه در نتایج جستجو

به تعداد کلیک شده روی آن مطلب است.میزان کلیک کردن روی مقالات در نتیجه جست و جوها نشان دهنده ی

پر طرفدار بودن آن است.گاهی اوقات میزان نرخ کلیک روی یک مطلب تعیین کننده است.بعضی مواقع به دلیل

جذاب بودن عناوین یک مقاله و تعداد کلیک هایی که روی ان شده باعث افزایش رتبه ان در نتیجه جست و جو می شود.

پس تلاش بر این بگذارید که روی عنوان های پرسشی بیشتر کار کنید .کاربران اکثرا جواب سوال ها

و پرسش های خود را در مقالاتی که عنوان سوالی دارند پیدا می کنند.تلاش بر این کنید که با عناوین

مقالات جذاب ترغیب بیشتری به کلیک کردن ایجاد کنید.

۶) محتوایی که قدیمی شده است را بروز رسانی کنید

گوگل به محتوایی که تازه ایجاد شده است اهمیت زیادی میدهد.

سعی کنید محتواهای خود را همیشه تازه نگه دارید .

البته احتیاج به این ندارید که مقالات خودتان را دوباره بروز رسانی کنید.

با تغییر محتواهای قدیمی شانس افزایش  رتبه مقاله را در سرچ برابر خواهید کرد.

همین الان میتوانید به مقالات قدیمی که نوشته اید سری بزنید و محتوای ان را بروز رسانی کنید.

ان وقت میتوانید ببینید که چه تاثیری در افزایش رتبه سایت شما در نتایج جست و جوی شما خواهد داشت.

بیشتر مقالاتی که بروز رسانی میشوند طرفدارهای زیادی دارند.در واقع محتواهای همیشه تازه علاوه بر طرفدار

زیاد داشتنشان لینک پذیری زیادی نیز دارندو توسط خیلی از کاربران به اشتراک گذاشته خواهند شد.

کاربران دنبال مطالب برگزیده و جدید اند .هیچ گاه مطالب قدیمی را به مطاالب جدید ترجیح نمیدهند.

گوگل هم به همین جهت مطالب  تازه را به کاربرانش ارائه می دهد و می پسندد.

۷) کپی محتواها ممنوع؟!

به هیچ عنوانی محتوای سایت های دیگر را کاملا کپی نکنید تا در سایت خود قرار دهید.

با این کار مطلقا کار مفیدی انجام نمی دهید.بیشتر افراد با کپی مطلبهای دیگری از سایت ها در سایت

خود انتظار معجزه را دارند.گوگل میتواند این مسئله را کاملا تشخیص دهد پس کپی محتوای دیگر بی فایده است.

سایت هایی که از محتواهای کپی شده استفاده می کنند به هیچ عنوان  نمی توانند در نتیجه ی جستجو کسب کنند.

در اصل سایتی که محتوایش کپی شده است در بین کاربران نیز جایگاهی ندارد.امروزه کاربران بسیار باهوش تر شده اند

و به خوبی فرق بین سایتهایی که محتواهای بی ارزش دارند را تشخیص دهند و دیگر به سمتشان نروند.

پس تا جایی که متوجه شده اید اصل همه چیز محتوا است.برای بهبود سئو ضروری است.

سایتی که فاقد محتوا است هیچ چیز نیز برای نشان دادن ندارد.

۸) استفاده از دیگر فرمت های محتوایی

در تولید محتواها خلاق باشید و تنوع به خرج دهید . تولید محتوا فقط به معنی نوشتن یک مقاله نیست!

ایجاد پادکست و ویدیو هم بخشی از محتواهای مورد قبول کاربران است.تلاش بر این کنید که با تنوع بالایی

مقالات خود را تولید کنید . به طور مثال بخشی از مقاله تان را به صورت صوت و بخش دیگری از آن را به صورت

ویدیو ایجاد کرده و در سایت قرار دهید.همچنین از عکس هایی که کپی نیستند و با کیفیت همراه با تگ سایت تان

در مقاله تان استفاده کنید.عکس ها جز اینکه توانایی خوانایی مقاله تان را چند برابر خواهد کرد باعث جذابیت

نیز برای کاربرانتان میشود.تذکر به اینکه گوگلاز سایت های خشکی که فقط محتوای متنی تولید می کنند

۹) به مقالات دیگر خود لینک بدهید

یکی از مهمترین بخشها در سئو مرتبط بودن بین صفحات داخلی سایت است.

با لینک دادن به صفحات سایت دیگرتان به گوگل می گویید که ان صفحات از سایتتان نیز مهم هستند.

تلاش کنید به بهترین نحو این ارتباط را ایجاد کنید . به مقالات مربوطه به مقاله خود حتما لینک بدهید.

این هم میشود که عینا با همان عنوان مقاله مورد نظر به آن لینک بدهید و هم اینکه کلمه کلیدی

مهمی که در عنوان مقاله مورد نظرتان که قصد دارید به آن لینک بدهید را در محتوای خود یافت کنید

و عینا با همان انکر تکست به ان لینک بدهید.تعداد لینک های داخلی نباید بالا باشد

به طور مثال اگر در مقاله ای ۱۰۰۰کلمه موجود است ۱۰تا لینک داخلی به روش های مختلف به دیگر سایتتان بدهید.

۱۰) لینک بدهید اما به منابع معتبر

اگر شما به منابع معتبر لینک بدهید اهمیت مقاله شما بالا میرود.

تلاش بر این بگذارید تا جای ممکنه در مقالات خود به منابع معتبری مثل ویکی پدیا لینک دهید.

مثلا اگر در مورد بررسی بک لینک های رقیبانتان مقاله ای نوشتید  در آن به  به سایت mozهم

اشاره ای کرده اید به آن لینک مستقیم بدهید

با این کار گوگل متوجه میشود که مقاله تان ارتباطی با منابع معتبر داردو اهمیت ان را فوق العاده بالا میبرد.

از قسمتی دیگر با لینک دادن به سایتهای کم ارزش عارزش مقاله شما پایین می آید .

پس تلاش کنید به هر سایتی لینکی مستقیم ندهید . به سایت های مرجع در مقالات خود اشاره کنید.

۱۱) تعداد بک لینک ها مهم نیست!

این به این معنی نیست که تعداد بک لینک ها مهم نیست اماچه بک لینکی؟

بسیاری از دوستان فکر میکنند تعداد زیاد یونیک بک لینک هایی که در الکسا مشاهده می  کنند

از اهمیت بالایی برخوردار است.در صورتی که اینگونه نیست!به هیچ وجه کمیت اولویت بر کیفیت ندهید.

کیفیت بک لینک ها هستند که در جست و جو تاثیر خود را نشان می دهند نه تعدادشان.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  طرز تهیه چای عدنی

اگر اینگونه بود خیلی راحت میتوان روزانه هزاران بک لینک درج نظر از سایت های خارجی دریافت کرد.

در حالی که بک لینک درج نظر در سایت های خارجی هیچ کمکی نمیکند!

تلاش کنید از سایت هایی که اتوریتی  بالایی برخور دارند بک لینک دریافت کنید.

بک لینک هایی که برای شما مفید باشند.برای بالا بردن رتبه سایت خود از طریق لینک بیلدینگ

به فکر بک لینک گرفتن از سایتهای معتبر باشید.

۱۲) درایجاد بک لینک ها طبیعی رفتار کنید

در ایجاد بک لینک ها باید کاملا طبیعی برخورد کنید.

همانطور که می دانید ساخت بک لینکی توسط خود شما روشی از سئوی کلاه سیاه می باشد.

بنابر این به این دلیل باید خیلی طبیعی برخورد کنید تا گوگل به شما مشکوک نشود

و پیش خود فکر کند بک لینک ها واقعا طبیعی ایجاد شده اند.برای چنین کاری بهتر این است

بک لینک هایی را که ایجاد می کنید با انکر تکست های متفاوت باشد.

و علاوه بر این سعی کنید برای صفحات مختلف سایتتان بک لینک ایجاد کنید نه فقط برای صفحه اصلی سایت!

برای اینکه پروسه لینک بیلدینگ شما طبیعی جلوه کند بهتر این است تا در زمان های متفاوتی

بک لینک های سایتتان را بسازید و همچنین از انواع دیگر بک لینک ها در پروسه لینک بیلدینگ خود استفاده کنید.

۱۳) شبکه های اجتماعی یادتان نرود

شرکت در شبکه های اجتماعی که از حضور مردم پر است را یادتان نرود.اگر تا به الان به شرکت

در شبکه های اجتماعی معتقد نبودید باید بدانید که بیشترین اشتباه را در سئو انجام دادید.

منظور از شرکت در فضای مجازی یعنی هر پستی که در سایت خود می گذارید را در شبکه های اجتماعی

خود نیز به اشتراک بگذارید.کاردشواری نیست!با این کار ارزش سایت شما بالا خواهد رفت و گوگل روی

سایت شما حسابی جداگانه باز میکند.اشتراک گذاری مقاله سایت در فیسبوک وبویژه گوگل پلاس تاثیر بالایی

در بالا بردن رتبه شمادر سایت در نتایج جستجو دارد. البته این امر زمان بر است.

یعنی اگر در شبکه های اجتماعی به طور مستمر  فعالیت کنید اثراتش را خواهید دید.

۱۴) با کاربرانتان در ارتباط باشید

سعی کنید که به هر ترفندی شده از کاربرانتان دعوت کنید تا به سایتتان برگردند.

هر زمانی که مقاله مفیدی در سایتتان نشر کردید حتما از طریق ایمیل به کاربرانتن اطلاع دهید .

همچنین میتوان از روشهای دیگر نیز استفاده کرد مثلا اطلاع رسانی از طریق تلگرام.

برای اینکار نیز میتوانیداز طریق برگذاری نظر سنجی, مسابقه و یا آزمون آنلاین کابرانتان

را به دیدن دوباره ساییتان دعوت کنید.راه های بسیاری برای اینکه کاربران دوباره از سایتتان دیدن کنند

هست فقط کمی باید خلاق  باشید.بازگشت کاربران به سایتتان از اهمیت بالایی برخوردار است .

یک قسمت مهم در سئو این است که کاربرانتان همیشه به سایت شما مراجعت کنند یعنی بازگشت کاربران سایت.

۱۵) استفاده از هاست با کیفیت

این که سایت شما در اختیار کاربرانتان باشد خیلی مهم است.

برای اینکه سایتتان در اختیار کاربران باشد نیاز به یک هاست با کیفیت هست که همیشه آپ تایپ باشد.

حتی اگر در زمانی کم سایت شما در دسترس نباشد ولی اگر این اشکالات زیاد شوند

در نظر گوگل غیر قابل اطمینان دارید و همین موضوع در طول زمان در جستو جوی گوگل  رتبه سایت شما را پایین میاورد.

دقیقا به این دلیل کاربران را در اولویت کاری خود قرار داده است و سایتهای این چنینی را دوست ندارد.

۱۶) سرعت سایت را بهبود ببخشید

گوگل سایتهایی که سرعت بالا دارند را دوست دارد .

سایتهایی که در زمان کم کاربران خود را منتظر گزارش مطالب خود می گذارند .

جزء اینکه سایت شما باید در صفحه اول باشد صفحات داخلی سایت نیز باید با سرعت باز شوند.

اگر سایت شما وردپرسی است نگران نباشید!با افزونه های زیادی که وجود دارند امکان افزایش سرعت سایتتان است.

۱۷)  تمرکزتان را فقط روی یک یا چند فاکتور نگذارید

سئو فقط ساخت بک لینک یا تولید محتوا نیست!همه فاکتور ها مهم هستند.

از فاکتور های تعاملی با کاربران تا فاکتور های مربوط به سئوی خارجی سایت .

در مواردی اجبار  دارید روی فاکتور های مهم سئو کار کنید .

امکان دارد زمانی برسد از طریق هر روشی نشود رقیب های ود را رنتیجه های جستو جو بگیرید .

آن وقت است که دیگر روی فاکتور ها هم مثل افزایش سرعت سایت نیز باید کار کنید.

۱۸) تنها تمرکزتان روی صفحه اول نباشد

اگ می خواهید از طریق سئو  افزایش بازدید کننده داشته باشید فقط روی صفحه اول تمرکز نکنید .

این که در نتایج جستوجو در صفحه اول باشید بسیار عالی است

ولی باید به این نکته هم توجه داشت صفحات دیگر سایتتان باعث جذب بیشتر مخاطبانتان می شوند .

مگر صفحه اول سایت را میتوان روی چند کلمات کلیدی سئو کرد؟

باید تلاش کنید بازدیدکنندگانتان را به صفحه هایی از سایت خود بکشانید که بتوانید آنها راتبدیل به کاربران سایتتان بکنید .

۱۹) سئو  یعنی یک چرخه ی دائمی

سئو کار امروز و فردا نیست!

بلکه پروسه سئو روی سایت شما باید روندی طبیعی داشته باشد.

بعضی افراد بعد رسیدن سایت به جایگاه مورد نظرشان دست از سئو بر میدارند .

در صورتی که نباید اینگونه باشد .باید مثل قبل روند سئوی سایتتان طی شود .

دوام سئو بسیار مهم است .سایتتان در نتایج جستوجو همیشگی باشد و دست از کار نباید بکشید

رقبای شما در تلاش اند تا در نتیجه جستوجو به شما برسند.

۲۰) صبور باشید

در آخر باید بگویم صبر داشته باشیدبزرگترین اشتباهی که دوستان انجام میدهند همین است.سئوی سایت همانند

دیگر روشها زود بازدهی ندارد!در تبلیغات گوگل هر زمانی که  پول بدهید در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه سایتتان

را اول نتایج میبینیدسئو اینگونه نیست.صبر شما ممکن است از سه ماه تا شش ماه یا حتی یکسال باشد

تا تغییرات واقعی را ببینید .اگر واقعا در سئو نتیجه خوب می خواهید صبر کنید.شما در سئو بلند مدت سرمایه گذاری می کنید .

تاثیر سئو بر کسب و کار و فروش اینترنتی

شرکت یا سئو کار سایت در واقع مانند شرکت های تبلیغاتی ست که برای برند شما تیزرهای تبلیغاتی می سازند و آن را در سطح شهر با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به مردم معرفی می کنند و یا در سطح گسترده تر در شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای یا فضاهای مجازی برند شما را تبلیغ و معرفی می نمایند. در مورد وب سایت نیز سئو می تواند یک بازاریابی حرفه ای برای کسب و کار شما داشته باشد چرا که شما با استفاده از سئو می توانید فروش خود را افزایش دهید. به این صورت که اگر از روش ها و تکنیک های درست و به موقع استفاده کنید مشتریان شما حتی در زمانی که شما خواب هستید نیز به وب سایت شما مراجعه کرده و از شما خرید می کنند.

سایت سئو توسط حسین محبی یکی از بهترین و حرفه ای ترین ها در ایران است که با روش ها و تکنیک های به روز می باشد. ایشان با داشتن تجربه بالا و تخصص عالی قادر به بهبود رتبه و افزایش ترافیک وب سایت شماست که در سایت های زیاد و متنوعی فعالیت داشته است. آمارها ثابت کرده که ۲۵ درصد از جستجوگران بر روی اولین نتیجه ی جستجو و بیش از ۵۵ درصد آن ها فقط بر روی سه نتیجه ی اول جستجو کلیک می کنند. حال اگر وب سایت شما جزو سه لینک اول نتایج نشان داده شده در جستجو باشد مطمعناً فروش زیادی را خواهید داشت. فقط کافیست به یک سئو کار حرفه ای اعتماد کنید.

اهمیت نقش متخصص سئو (سئوکار) در وب سایت ها :

در بالا در خصوص کلمات اصلی این حوزه مفصل توضیح دادیم ، حال شاید جالب باشه به اهمیت نقش متخصص سئو (اهمیت سئو کار) در طراحی سایت توضیح دهیم . یک فرد سئو کار یا یک فردی که کارهای سئو رو انجام میدهد ، چه نقشی میتواند در بهبود سایت شما داشته باشد :

  • افزایش اعتبار شما در موتور های جستجو مثل گوگل
  • افزایش رتبه وب سایت شما در موترو های جستجو
  • افزایش تعداد کاربران و مشتریان شما
  • افزایش فروش محصولات و کالا های شما
  • افزایش تعداد درخواست های دریافت خدمات شما
  •  بهبود اعتبار شما نزد کاربران تون
  • و…

در کل اگر بخواهیم یک جمع بندی رو داشته باشیم . اگر هدف شما در اینترنت این هست که فروش خوبی داشته با شید و یا کاربران زیادی رو داشته باشید . تنها خدمات طراحی سایت مثلا برای شما کافی نیست و تکیه به این که اگر فقط سایت بزنید میتوانید موفق بشید . کافی نخواهد بود . این عقیده برای شاید ۱۰ سال پیش خوب بود که در عرصه های مختلف تعداد سایت ها کم بود و رقابتی وجود نداشت .

ولی وقتی مثلا در حوزه پشتیبانی یک محصول حداقل صد ها نفر درحال فعالیت هستند ، فقط موضوع طراحی دیگر کافی نیست و برند شما برای این که به موفقیت برسه نیاز به یک سئو کار خواهد داشت .

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت کفسابی در تبریز

کفسابی در تبریز: راهنمای جامع برای داشتن کف‌هایی درخشان و بی‌عیب و نقص

تبریز، شهری تاریخی با خانه‌ها و آپارتمان‌های زیبا، نیازمند مراقبت و نگهداری است. یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *