فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سامانه‌های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

لاله صاحبی بزار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان خوزستان به ویژه راه‌های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه نصب سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه قرار است ۴ سامانه نظارت تصویری و ۸ سامانه تردد شمار و ۶۰ سامانه ثبت تخلفات سرعت در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه به منظور ارتقای ایمنی تردد زوار در اربعین حسینی نصب شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: اعتبار هزینه شده برای نصب این دوربین‌ها ۶۵۰ میلیارد ریال است.

صاحبی بزار عنوان کرد: استان خوزستان از ۵۶ دوربین نظارت تصویری در طول محورهای خود برخوردار است که از این تعداد ۱۱ دوربین در محورهای منتهی به مرز چذابه و ۱۴ دوربین در محورهای منتهی به مرز شلمچه نصب شده‌اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آغاز فروش دنا پلاس اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه-تایمز

وی گفت: با نصب دوربین‌های جدید، تعداد سامانه‌های نظارت تصویری استان به ۶۰ دستگاه، سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت به ۱۶۳ سامانه و سامانه‌های تردد شمار نیز به ۱۳۶دستگاه می‌رسد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

فانتوم از نام‌های کاربری سفارشی‌ رونمایی کرد؛ رشد ۱۵ درصدی FTM

فانتوم در روز قبل از نام‌های کاربری سفارسی رونمایی کرد. به نظر می‌رسد انتشار این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner