فعالیت نسخه پولی اسنپ چت در آمریکا و چند بازار دیگر با هزینه اشتراک ماهانه ۳.۹۹ دلار آغاز شد.
به گزارش ایسنا، فعالیت این نسخه پولی، گام مهمی در فاصله گرفتن شرکت اسنپ از مدل درآمد مبتنی بر تبلیغات است.
اسنپ که اوایل ماه میلادی جاری از راه اندازی نسخه اشتراکی “اسنپ چت پلاس” خبر داده بود، اعلام کرد: این سرویس ابتدا در کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا، نیوزیلند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی قابل دسترس خواهد بود.
با کاهش پیدا کردن بودجه تبلیغات شرکتها در واکنش به افزایش هزینهها و کاهش قدرت خرید مصرف کننده، شرکتهای شبکه اجتماعی برای متنوع کردن منابع درآمدشان تحت فشار قرار گرفته اند. اسنپ ماه گذشته اعلام کرد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، به هدف سود و درآمد دست پیدا نمیکند و باید روند استخدام را آهسته کرده و هزینههایش را کمتر کند. در پی این هشدار، ارزش سهام اسنپ در یک روز، بیش از ۴۰ درصد ریزش کرد.
بر اساس گزارش رویترز، جیکوب اندرئو، نایب رئیس محصول اسنپ به سایت خبری فناوری ورج گفت: قابلیتهای اولیه در نسخه پولی، شامل امکان تغییر آیکن برنامه، مشاهده افرادی که استوری را دیدهاند و پین کردن کاربران دیگر در تاریخچه چت است.
انتهای پیام