فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شناسایی هویت ساتوشی ناکاموتو چه تاثیری روی بیت کوین می‌گذارد؟


شرکت مشهور Alphractal گزارش جدید و عمیقی را منتشر و در آن بررسی کرده که مستند جدید HBO درباره هویت ساتوشی ناکاموتو، چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می‌گذارد.

خلاصه خبر

  • احساسات و منافع عمومی با تشدید گمانه‌زنی‌های مربوط به هویت ساتوشی ناکاموتو در افزایش نوسانات و قیمت بیت کوین نقش داشته‌ است.
  • به نظر می‌رسد این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ داده‌ است.

به گزارش بیت کوین سیستمی، شرکت Alphractal با استفاده از داده‌های ویکی‌پدیا و گوگل رابطه بین افزایش کنجکاوی در مورد هویت ناکاموتو و نوسانات بازار بیت کوین را بررسی کرده است.

این شرکت خاطرنشان کرده که علاقه به افراد و نهادهایی که مظنون به ناکاموتو هستند، همچنان ادامه دارد. با این حال هیچ کس نتوانسته به طور قطعی بنیانگذار BTC را شناسایی کند. در هر حال گزارش مذکور نشان داده‌ است که احساسات و منافع عمومی با تشدید گمانه‌زنی‌های مربوط به هویت ناکاموتو در افزایش نوسانات و قیمت بیت کوین نقش داشته‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

به نظر می‌رسد که مردم به شخصیت‌های مختلفی که مظنون به ساتوشی ناکاموتو هستند، علاقه‌مند شده‌اند. Alphractal تاکید کرده که توجه رسانه‌ها به این مباحث اغلب منجر به رالی‌هایی می‌شود که به نوبه خود با تغییرات قیمت بیت کوین مرتبط است. به عنوان مثال صفحه ویکی پدیا راس اولبریخت، بنیانگذار سیلک رود، به یکی از پربازدیدترین صفحات پلتفرم مذکور تبدیل شده‌ است. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق هم ارتباط نام او با ساتوشی ناکاموتو است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ضرورت توسعه همکاری‌ها برای رشد و پیشرفت در کشورهای عضواکو

البته به نظر می‌رسد این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ داده‌ است. برای مثال ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ به Nick Szabo و ارتباط او با ساتوشی ناکاموتو اشاره کرده بود. این اتفاق همزمان با رشد قیمت بیت کوین رخ داده‌ بود.

علاقه کاربران به لن ساسمن هم اخیراً افزایش یافته‌ و بسیاری از معامله‌گران احتمال می‌دهند که شبکه HBO او را به عنوان ناکاموتو معرفی کند. در هر صورت Alphractal در نتیجه گزارش خود ادعا کرده که گمانه‌زنی‌های مربوط به هویت ساتوشی ناکاموتو به تقویت احساسات هولدرهای بیت کوین کمک کرده است. به عبارت دیگر با افزایش کنجکاوی عمومی، علاقه به بیت کوین نیز افزایش یافته و تا حدودی به رشد قیمت آن کمک کرده است.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در روز قبل با رشدی حدوداً ۲.۴ درصدی به بالای محدوده ۶۳٬۰۰۰ دلار رسید.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از "موانع کشاورزی سنتی و معیشتی" تا "استفاده از سموم بیکیفیت چینی و هندی"


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

کارت های ماسک امپایر امروز ۱۶ مهر + آموزش وارد کردن کمبو روزانه

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان