فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شناسایی ۱۶۸ فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر گفت: در سه شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت ۱۶۸ فرصت شغلی در حوزه اقتصاد جنگل، دریا و گردشگری شناسایی شده است.

رستم زرودی صبح امروز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش بنیان شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در مجتمع امامت چالوس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در سه محور صنعت، کشاورزی و گردشگری در این سه شهرستان، اظهار کرد: غرب مازندران از ظرفیت‌های بالایی به لحاظ گردشگری و کشاورزی برخوردار است.

وی با اشاره به محدودیت‌های زیست محیطی و توسعه نیافتگی در بخش صنعت در این منطقه گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری یکی از مباحثی است که در غرب مازندران با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی بخش کشاورزی را نیز از ظرفیت مهم سه شهرستان برشمرد و گفت: چالوس ظرفیت زیادی در تولید کیوی، برنج، زنبورداری، گل و گیاه و دام‌های سبک و سنگین دارد همچنین شهرک دامپروری کجور با ۶۰ هکتار یکی از فرصت‌های بزرگ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قیمت انواع ارز و طلا اعلام شد

فرش و کوهنوردی ظرفیت مغفول مانده در کلاردشت

فرماندار نوشهر با بیان اینکه یک سری مسائل از دست ما مسئولان شهرستانی و استانی خارج است، افزود: فرش و کوهنوردی در کلاردشت یک ظرفیت مغفول مانده است. نیاز به توجه سرمایه گذاران دارد.

زرودی با اشاره به ظرفیت‌های چالوس در حوزه اقتصاد جنگل و دریا ادامه داد: یک سرمایه گذار حاضر است در چشمه گردوک نوشهر با ۷۷ هکتار حدود یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

این مسئول محدودیت‌های زیست محیطی را یکی از موانع بزرگ دانست و یادآور شد: ۹۹ درصد شهرستان نوشهر در منطقه حفاظت شده قرار دارد.

زرودی با تاکید بر رفع موانع سرمایه گذاری، گفت: شهرک صنعتی مرزن آباد، آبندانک از جمله ظرفیت‌های صنعت شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner