فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شورایی ها اعتراض فرمانداری برای شرکت های حمل و نقلی را رد کردند

اعضای شورای شهر تهران به اعتراض فرمانداری در خصوص صدور مجوز برای شرکت های حمل و نقلی و تعیین بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی نامه فرمانداری تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه تعیین بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال جاری را روی میز بررسی قرار دادند و علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل با رد این اعتراض گفت: براساس اسناد بالادستی و قوانین کشوری سازمان تاکسیرانی مجاز به صدور پروانه برای شرکت های متقاضی است و در لایحه نرخ کرایه نیز اعلام کردیم سازمان تاکسیرانی اجازه صدور پروانه برای شرکت های متقاضی حمل و نقلی را دارد که ۲ درصد از قرارداد و همچنین ۲۰ میلیون ریال را بابت صدور مجوز دریافت می کند که این بر اساس قانون بوده و ما اعتراض فرمانداری را وارد نمی دانیم.

سلیمانی نیز در تشریح نظر کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران این اعتراض را وارد ندانست و گفت: این ایراد منطقی و مستند نبوده و دقیقا مشخص نکرده که این ایراد با چه قانونی در تضاد است و به نظر می رسد تنها به اعتراض یکی از شرکت ها اکتفا کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آتش‌سوزی خودرو در اصفهان جان ۴ نفر را گرفت

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری در خصوص مصوبه تعیین بلیت حمل و نقل عمومی را وارد ندانسته و آن را رد کردند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner