فیلترهای سرامیکی ریخته گری

صنعت پتروشیمی ایران شرایط خوبی در جهان دارد

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون کشور ما در عرصه صنعت پتروشیمی شرایط خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار کرد: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه‌های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی نظام خیلی موفق بوده به ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین المللی و  بومی شدن علم و دانش آن.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اکنون کشور ما در عرصه صنعت پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: صنعت پتروشیمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام به ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین اللمللی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رشد ۱۳ درصدی شاخص اعتماد مصرف‌کننده در ایالات متحده

وی با بیان اینکه بسیار از محصولاتی که در پتروشیمی‌ها تولید می‌شود محصولات زیربنایی است، افزود: توجه به حوزه پتروشیمی یک توجه استراتژیک و راهبردی است و باید خیلی به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: توسعه مراکز پتروشیمی و تولید کالای استراتژیک بین المللی مورد نیاز جهان و یک اصل است و باید حمایت شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner