فیلترهای سرامیکی ریخته گری
طرح فلورایدتراپی دو نوبت در سال در مدارس انجام خواهد شد

طرح فلورایدتراپی دو نوبت در سال در مدارس انجام خواهد شد

زهرا سیدمعلمی، مدیرکل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید شاخص دندان های بدون پوسیدگی دانش آموزان زیر ۱۲ سال به میزان پنج درصد نسبت به وضع موجود بهبود پیدا کند. 
وی افزود: یکی از اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان اجرای طرح فلوراید تراپی دو نوبت در سال در مدارس و با اولویت مناطق محروم است.
 
مدیر کل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت بیان کرد: کارگاه های آموزشی ضمن خدمت برای مدیران و اولیای مدرسه در خصوص سلامت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری های آن انجام می شود.
 
سیدمعلمی تاکید کرد: خدمات دندان پزشکی سطح یک به دانش آموزان در مراکز جامع خدمات سلامت بر اساس تعرفه های مصوب و بیمه های پایه ارائه می شود.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت تاکید کرد: تفاهم نامه مشترکی بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش امضا شده که بر اساس آن، آموزش بهداشت دندان و اصول خود مراقبتی توسط سفیران دانش آموزی و اولیای مدارس انجام می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هوای تهران در نوروز از آلودگی به دور بود

سید معلمی افزود: استفاده از وارنیش فلوراید تراپی از پوسیدگی دندان ها پیشگیری خواهد کرد. دانش آموزان دارای دندان پوسیده به مراکز جامع سلامت ارجاع داده می شوند و هر مرکز جامع سلامت تعدادی از مدارس را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر کل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: یکی از اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان اجرای طرح فلوراید تراپی دو نوبت در سال در مدارس و با اولویت مناطق محروم است.

الماس تراشکاری

Check Also

عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به‌طور زنده توسط ایران رصد می‌شد-تایمز

۱۸:۱۰ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۱۰ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ غریب آبادی: کاظم غریب‌آبادی، معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner