فیلترهای سرامیکی ریخته گری

علت رشد قیمت بیت کوین چیست؟ + سطوح حمایت و مقاومت BTC

بیت کوین به فاصله یک روز توانست از محدوده ۵۹٬۰۰۰ دلار به سطح ۶۳٬۰۰۰ دلار برسد. همین مسئله معامله‌گران زیادی را به آینده آن امیدوار کرده است.

خلاصه تحلیل

  • امروز چین دوباره اطلاعات جدیدی از سیاست‌هایش منتشر می‌کند.
  • یک تحلیلگر امیدوار بود که بیت کوین دوباره سطح ۶۵٬۰۰۰ دلار را آزمایش کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


در روز قبل تا محدوده ۶۳٬۰۰۰ دلار رشد کرد. به عبارت دقیق‌تر در روز قبل شاخص PPI آمریکا منتشر شد و طبق پیش‌بینی‌ها نبود. دفتر آمار کار آمریکا (BLS) اعلام کرده است:

شاخص PPI تقاضای نهایی مصرف‌کنندگان بدون غذا، انرژی و خدمات تجاری را محاسبه می‌کند و پس از افزایش ۰.۲ درصدی در ماه آگوست (مرداد)، در سپتامبر (شهریور) ۰.۱ درصد افزایش یافت.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

برای ۱۲ ماه منتهی به سپتامبر، شاخص PPI به ۳.۲ درصد افزایش یافت. بنابراین PPI به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) پیوست تا نشان دهد که فشارهای تورمی افزایش یافته‌ و کابوس فدرال رزرو شروع شده‌ است.

روند PPIروند PPI
روند PPI

پلتفرم The Kobeissi Letter در واکنش به این اخبار اعلام کرد که کاهش ۰.۵ درصدی نرخ بهره فدرال رزرو در ماه گذشته غیرضروری بود زیرا شاخص‌هاd PPI و CPI اکنون رسماً در حال افزایش هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  واگذاری تدوین استاندارد جدید لاستیک گرمانرم بهخوزستان

به لطف حرکت فدرال رزرو، دارایی‌های دیجیتال و پر ریسک در هفته قبل با واگرایی جالبی مواجه شدند. به عبارت دیگر با وجود افزایش بازار سهام، بیت کوین و آلت کوین‌ها شاهد فشار فروش بودند.

شاخص PPI تاثیر متوسطی بر انتظارات بازار برای حرکت بعدی فدرال رزرو (نسبت به نرخ بهره) در ماه نوامبر (آبان) داشت. با توجه به ابزار FedWatch گروه CME، احتمال کاهش ۰.۲۵ درصدی نرخ بهره حدود ۸۴ درصد است و تقریباً ۱۷ درصد احتمال دارد که نرخ مذکور در سطوح فعلی بماند.

احتمال تغییر نرخ بهره آمریکااحتمال تغییر نرخ بهره آمریکا
احتمال تغییر نرخ بهره آمریکا

یک نکته مهم دیگر این است که امروز چین دوباره اطلاعات جدیدی از سیاست‌هایش منتشر می‌کند. به نظر می‌رسد فعالان بازار با احساسات مثبت خود منتظر این داده‌ها هستند. تحلیلگران با نظارت بر عملکرد BTC، پتانسیل آزمایش مجدد مقاومت آن را تایید کردند. جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر مطرح بازار، اعلام کرد:

بیت کوین یک شبه سطح ۶۰٬۶۰۰ دلار را پس گرفت. من هرگز به پامپ نشست آسیا اعتماد نمی‌کنم اما اگر اینطور باشد، باید سطح ۶۲٬۰۰۰ دلار را دوباره آزمایش کنیم.

روند بیت کوینروند بیت کوین
روند بیت کوین

تحلیلگر دیگری به اسم رومن (Roman) امیدوار بود که بیت کوین دوباره سطح ۶۵٬۰۰۰ دلار را آزمایش کند. در همین حال، معامله‌گری به اسم Anbessa به ۲ سطح مهم اشاره کرد:

پس گرفتن سطح ۶۳٬۹۰۰ دلار باعث می‌شوند روند بیت کوین در کوتاه‌مدت رشد کند. شکست ۶۰٬۲۰۰ دلار می‌تواند یک اصلاح دیگر را به وجود آورد.

حمایت و مقاومت بیت کوینحمایت و مقاومت بیت کوین
حمایت و مقاومت بیت کوین



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بلوم چیست؟ همه چیز درباره بازی تلگرامی Blum


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان