فیلترهای سرامیکی ریخته گری

فردا؛ رگبار و رعد و برق در تهران / افزایش تدریجی دما طی روزهای آتی

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران از فردا افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد داشت، البته طی روزهای آینده افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف همراه با وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر و در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه تا پنج شنبه شب (۱۰ تا ۱۱ فروردین‌ماه) افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد مورد انتظار است و برای روزهای جمعه تا شنبه شب (۱۲ تا ۱۳ فروردین ماه) آسمان صاف در برخی مناطق قسمتی ابری همراه با وزش باد و از شنبه شب افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی روزهای آینده شاهد روند تدریجی افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کشته‌های طوفانِ فیلیپین از ۱۶۰ تن گذشت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای منفی ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۰ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۱۱ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری و از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید همراه با بارش پراکنده با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner