کاربران توییتر روز چهارشنبه مشکل لود شدن این سرویس را در جدیدترین سلسله از اختلالاتی که از زمان مالکیت ایلان ماسک پیدا کرده است، گزارش کردند.
به گزارش ایسنا، طبق آمار وب سایت رصد قطعی داون دتکتور، کاربران ارسال گزارش مشکل لود شدن توییتها از این سایت را درست ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به وقت لندن آغاز کردند.
ماه گذشته هم دسترسی هزاران کاربر به توییتر در آسیا و آمریکا برای ساعاتی قطع شده بود. طبق آمار وب سایت داون دتکتور در جریان این اختلال، بیش از هشت هزار کاربر در آمریکا، با مشکل دسترسی به توییتر روبرو شدند. اما توییتر در این باره اظهارنظری نکرده بود و صفحه وضعیت این شبکه اجتماعی نشان می داد که فعالیت همه سیستمها، عادی هستند.
پیش از آن توییتر پس از این که یک کارمند، به صورت تصادفی اطلاعات را حذف کرد و از آنجا که به دلیل اخراجهای گسترده توسط ایلان ماسک، هیچ کس در تیم مسئول باقی نمانده بود، دچار اختلال شده بود. بروز این اختلال باعث شده بود کاربران نتوانند توییت ارسال کرده یا بازنشر کنند و با پیام خطایی با این مضمون که شما به سقف روزانه ارسال پیام رسیده اید، روبرو شده بودند.
توییتر در دسامبر هم با یک اختلال بزرگ روبرو شده بود که طی آن، دسترسی دهها هزار کاربر جهانی به این پلتفرم یا قابلیتهای آن به مدت چند ساعت، قطع شده بود.
تکرار بروز اختلال، انتقاد جک دورسی، یکی از موسسان توییتر که پیش از این از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، حمایت کرده بود را هم برانگیخت. دورسی در شبکه اجتماعی غیرمتمرکز نوستر نوشته بود: سابق بر این، هر زمان سرویسی دچار اختلال میشد، مردم به توییتر میرفتند تا درباره آن صحبت کنند.
از اکتبر گذشته که توییتر توسط ایلان ماسک به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری شده است، تعداد کارمندانش بیش از دو سوم کاهش پیدا کرده است و از ۷۰۰۰ نفر، به حدود ۲۳۰۰ نفر رسیده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، توییتر هفته جاری باز هم تعدادی از کارمندانش از جمله اعضای تیم مهندسی و محصول را اخراج کرد.
انتهای پیام