فیلترهای سرامیکی ریخته گری

لزوم ورود شهرداران مناطق و نواحی به موضوع ایمنی ساختمانهای تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر لزوم ورود شهرداران مناطق و نواحی به موضوع ایمنی در شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی این شورا بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه توسعه و بهبود خدمات ایمنی و آتش نشانی را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش نشانان ما اخیرا درگیر حوادث سخت و نفس‌گیری بودند. اصلاحاتی که به دنبال آن هستیم برای بهبود وضعیت نابسامانی است که بیشتر در مرکز شهر و بازار با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: از بزرگراه رسالت به پایین وضعیت خوبی در حوزه ایمنی نداریم. شهرداران مناطق و نواحی باید درگیر موضوع ایمنی باشند. مسئولیت شهرداران تنها آسفالت ریزی، شهرسازی و رفت و روب نیست، بلکه ایمنی حرف اول را می‌زند و رفتار حریق به شدت تغییر کرده است؛ لذا نیاز داریم شهرداران مناطق در این حوزه وارد شوند و پرونده‌هایی که در اختیار دارند پیگیری کنند تا ایمنی نسبی ایجاد شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آتش‌سوزی یک مغازه با ده‌ها سیلندرگاز در تهران

محمدی با اشاره به اینکه ضرورت دارد شهرداران نواحی وارد عمل شوند، افزود: مسئولان حقوقی مناطق باید هر روز پرونده‌های ساختمان‌ها را بررسی کنند و ما نیز در کنار شهرداران نواحی بازرسی‌ها و کارشناسی‌ها را دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: ۲۰ تا ۳۰ سال زمان می‌برد تا اماکن را کارشناسی کنیم. ما در هزینه کرد بازرسی‌ها مشکل داریم و در حال حاضر از نیروهای استراحتی سازمان آتش نشانی استفاده می‌کنیم که در پرداخت حق الزحمه آنها مشکل وجود دارد و اگر بتوانیم از محل اخذ عوارض ایمنی این هزینه را پرداخت کنیم روند ۳۳ هزار ساختمان که قطعا تعداد آنها بیشتر هم هست در بازه زمانی مشخصی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner