فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ماسک امپایر از فازجدید خود رونمایی کرد: ۳۴.۵ میلیارد توکن X

بازی ماسک امپایر اعلام کرد که در توکنومیکس جدید خود به جای ۷۰ درصد، ۷۵ درصد از عرضه X را بین کاربرانش توزیع می‌کند. این ۵ درصد (۳۴.۵ میلیارد توکن) در فاز جدید Chill Phase توزیع خواهد شد. طبق اطلاعیه جدید این بازی، توکن آن در نیمه دوم اکتبر توزیع خواهد شد.

خلاصه خبر

  • ماسک امپایر ۷۵ درصد از عرضه‌اش را بین کاربران توزیع می‌کند.
  • این بازی فاز جدید Chill Phase را راه‌اندازی کرده است.

بازی ماسک امپایر اعلام کرد که علاوه بر ۷۰ درصد، ۵ درصد دیگر از عرضه توکنش را بین کاربران خود توزیع خواهد کرد. این ۵ درصد برابر با ۳۴.۵ میلیارد توکن است و قرار است در یک فاز جدید به اسم Chill Phase توزیع شود.

این فاز قرار است کوتاه باشد و چند هفته طول بکشد. همه شخصیت‌ها بازیابی می‌شود تا رقابتی واقعی و پویایی در ماسک امپایر ایجاد شود. شایان ذکر است که این فاز هیچ تاثیری روی فاز قبلی ایردراپ آن (۷۰ درصد از عرضه X) نمی‌گذارد. در نتیجه مشارکت کاربران در این فاز کاملاً به تصمیم خودشان بستگی دارد و ماسک امپایر تغییری در سهم آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افول تورم در سوییس

بازی مذکور خاطرنشان کرد که در حال حاضر در آخرین مراحل بررسی جزییات رویداد تولید توکن (TGE) است تا تجربه‌ای روان را ایجاد کند. علاوه بر این ماسک‌ امپایر تاکید کرد که توکن آن در نیمه دوم اکتبر توزیع خواهد شد.

ماسک امپایر باور دارد که فاز جدید Chill Phase یک فرصت عالی برای بازیکنان قدیمی است تا سهم خود از عرضه X را افزایش دهند. علاوه بر این پلتفرم مذکور خاطرنشان کرد که این فاز به تازه‌واردان هم شانس دوباره‌ای می‌دهد تا برای ایردراپ بیشتر تلاش کنند.

اطلاعیه جدید ماسک امپایر
اطلاعیه جدید ماسک‌ امپایر

نوشته ماسک امپایر از فازجدید خود رونمایی کرد: ۳۴.۵ میلیارد توکن X اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

سقوط ۵۰ درصدی قیمت همستر کامبت در یک هفته؛ روند نزولی HMSTR ادامه دارد؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان