طبق اعلام مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلال همه پیامرسانهای داخلی از جمله ایتا برطرف شده است.
به گزارش ایسنا، محمد احسان خرامید امروز در یک گفتوگوی تلویزیونی اظهار کرد: حدود ساعت هشت امروز با تلاشی که همکاران من انجام دادند و تیم پیامرسان ایتا که تلاش شبانهروزی را در چند ساعت گذشته انجام دادند، اختلال در این پیامرسان هم حل شد.
وی افزود: دیگر پیامرسانها و شبکههای اجتماعی داخلی هم شب گذشته بدون مشکل در حال فعالیت بودند، برخی از آنها هم که مشکلاتی برایشان ایجاد شده بود که تا انتهای شب گذشته هم مشکل حل شد. تمام تلاشمان این است که سیستم پایدار بماند و جا دارد از صبر، اعتماد و همراهی کاربران تشکر کنم.
خرامید گفت: شب گذشته اعلام کردیم همکاران فنی وزارتخانه مسائل و مشکلات فنی را در فرصت مناسب اعلام میکنند اما تمام تهمیداتی که وزارت ارتباطات باید انجام میداد که اینگونه مواقع کمترین مشکل را شاهد باشیم، انجام شده و اگر این تمهیدات انجام نشده بود، شاید با مشکلات بیشتری روبه رو میشدیم اما با تلاشها و همافزایی که انجام شد و تیم های پیامرسانها، بنابر معاری شبکهای و نوع وضعیت فنی که پیامرسانها داشتند بلافاصله توانستند در لحظه این اتفاق رخ دهد و مشکل حل شود.
انتهای پیام