فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مشگین‌شهر ۶ مهرماه میزبان«جشنواره ملی سیب» خواهد بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نجارقابل پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته گردشگری اولین جشنواره ملی سیب روز جمعه ۶ مهرماه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در روستای «ساوجبلاغ» شهر قصابه برگزار خواهد شد و غرفه‌های حاضر در جشنواره علاوه بر ارائه محصول سیب، سایر تولیدات و محصولات بومی منطقه را نیز به معرض نمایش خواهند گذاشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صناعی دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: پیش از این «جشنواره انگور» در بخش مشگین شرقی برگزار شد که این جشنواره‌ها جشنواره‌ها فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها، محصولات و آداب و رسوم مناطق مختلف هستند.

نجارقابل ادامه داد: هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی معرفی ظرفیت‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان‌ها بوده و نیز این جشنواره فرصتی برای طرح موضوعات و حل مشکلات مربوط به کشاورزی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تقریباً هر هفته در یک منطقه از استان شاهد برگزاری جشنواره هستیم، خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان آمادگی دارد با ارائه تسهیلات و کاهش بروکراسی‌های اداری از سرمایه‌گذاری در استان حمایت کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  «رویداد نودسالگی» شهر تنکابن آغاز به کار کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

توسعه زیرساخت های گردشگری دراستان بوشهر در دستور کار است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

گناوه-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهربا اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت های خوبی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان