فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مصاحبه جدید توسعه‌دهندگان همستر کامبت؛ امیدی به راه‌اندازی توکن HMSTR هست؟

توسعه‌دهندگان همستر کامبت در روز قبل مصاحبه جدیدی انجام دادند و درباره مسائلی مختلفی مثل تجربه و استراتژی خود و همچنین توکن HMSTR صحبت کردند.

خلاصه خبر

  • همستر‌ ‌کامبت سرمایه‌گذار خارجی و دفتر مرکزی ندارد.
  • توسعه‌دهندگان همستر کامبت ادعا کرده‌اند که ایردراپ آتی آن «بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو» خواهد بود.

به گزارش وایرد، بنیانگذاران همسترکامبت در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کردند که به مدت ۱۵ سال در صنعت بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کردند. علاوه بر این آن‌ها از وقتی قیمت بیت کوین زیر محدوده ۱۰۰ دلار قرار داشت، به استخراج و معامله آن می‌پرداختند. این افراد که هنوز هویتشان فاش نشده‌، خاطرنشان کردند که سرمایه‌گذار خارجی و دفتر مرکزی ندارند و تنها توسط ۵۰ نفر (به صورت دورکاری) همستر کامبت را گسترش داده‌اند. آن‌ها درباره دلیل انتخاب اسم هسمتر کامبت گفته‌اند:

چرا همستر؟ ما فقط همسترها را دوست داریم! برخی از اعضای تیم ما در دوران کودکی خود آن‌ها را به عنوان حیوان خانگی داشتند.

آن‌ها درباره ایده راه‌اندازی همستر کامبت گفتند:

دو پیش زمینه خاص برای ایده ما وجود داشت. اولین مورد، اکوسیستم مینی اپلیکیشن‌های تلگرام بود. تلگرام اساساً تنها شبکه اجتماعی است که از بخش وب ۳ پشتیبانی می‌کند و ۹۵۰ میلیون کاربر دارد. این اکوسیستم تجربه کاربری خیلی خوبی دارد. با یک کلیک شروع به بازی می‌کنید. نیازی هم به دانلود برنامه‌های آن از App Store یا Google Play ندارید.

پیش زمینه دوم، موفقیت یک شبه بازی نات کوین بود. آن‌ها خاطرنشان کردند که کیف پول‌های کریپتویی (مثل ولت تلگرام) هم به کاربران اجازه دادند توکن‌های خود را از تلگرام خارج کنند. توسعه‌دهندگان همستر کامبت درباره تاثیر بازی تیک تاک هم اعلام کردند:

تیک تاک هم تاثیر زیادی روی ایده ما گذاشت. اوایل اپلیکیشینی به اسم Musical.ly وجو داشت و تقریباً نابود شد. سپس ByteDance (که Musical.ly را خریداری کرد) به وجود آمد و راه‌هایی برای تشویق کاربران به منتشر کردن و به اشتراک گذاشتن محتواها ایجاد کرد. مردم تاثیر این مکانیسم‌های کوچک را دست کم می‌گیرند. گاهی اوقات، آن‌ها می‌توانند همه چیز را تغییر دهند. ما می‌دانستیم که تنها راه رشد ما این است که تمام اجزای بازی‌مان ترند شود. ما ۵۰ میلیون دلار برای بازاریابی نداشتیم.

البته آن‌ها تاکید کردند که ترند شدن‌ به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد. آن‌ها هر روز با وسواس رویدادهای ترند دنیای واقعی را دنبال می‌کردند و آن‌ها را در گیم پلی همستر کامبت می‌گنجاندند. سازندگان این بازی ادامه دادند:

وقتی دبی میزبان کنفرانس Token2049 بود و ناگهان سیل در آن جاری شد، وضعیت ویرانگری بود. با این حال می‌شد طنز ماجرا را حس کرد. ما رفتیم و یک کارت در این مورد ساختیم. سپس مردم این کارت را دریافت کردند، از آن اسکرین شات گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی پست کردند.

به نظر می‌رسد که بنیانگذاران همستر کامبت از اینکه بعضی از افراد می‌گویند فرآیند آن عادی است، ناراحت می‌شوند. آن‌ها تاکید کرده‌اند:

بعضی از مردم آن را یک بازی می‌دانند که از مدل ضربه زدن برای کسب درآمد استفاده می‌کند. این مسئله درست نیست و چنین صبحت‌هایی ناامیدکننده است. شما فقط باید در همان ابتدا ضربه بزنید. خیلی زود، به تمام جریان‌های درآمد غیرفعال دسترسی پیدا می‌کنید که از هر چیز دیگری مهم‌تر است. اپلیکیشن‌های مدرن میلیون‌ها دلار هزینه کرده‌اند تا یاد بگیرند که چگونه افراد را با خود همراه کنند. سادگی یک ویژگی است نه یک ایراد.

توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی درباره نگرانی‌های مربوط به سودآوری این پروژه گفتند:

اولاً ما در حال حاضر سودآور هستیم. ما چندین کانال درآمدی داریم. ما در بازی خود تبلیغات می‌فروشیم. ما از تبلیغات یوتیوب خود پول دریافت می‌کنیم. ما ۱۸ کانال به زبان‌های مختلف داریم. ما بزرگ‌ترین کانال تلگرامی را داریم و تلگرام هم درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک می‌گذارد.

حالا سوال این جا است که حرکت بعدی همستر کمبت چیست؟ در وایت پیپری که به تازگی منتشر شده‌، توسعه‌دهندگان همستر کامبت ادعا کرده‌اند که ایردراپ آتی آن «بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو» خواهد بود. در این ایردراپ قرار است توکن HMSTR با ارزش نامشخص بین صدها میلیون کاربر توزیع شود. کاربران همستر کامبت سپس می‌توانند آن را بفروشند یا در یک اقتصاد همستر استفاده کنند. سازندگان این بازی گفته‌اند:

ما می‌خواهیم اکوسیستمی در همستر کامبت بسازیم که حول بازی بازی. ما می‌دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم. توکن همستر کامبت هم در بطن این اکوسیستم و خدمات آن قرار خواهد گرفت.

تحلیلگران باور دارند که این توکن هم ممکن است رشد کند و مدیرانش را به میلیونرهای واقعی تبدیل کند و هم ممکن است سقوط کرده و میلیون‌ها کاربر را ناامید کند. هر دو حالت ممکن است اتفاق بیفتد؛ چون بخش وب ۳ دقیقاً همین طور عمل می‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ساخت نسل جدید یدک‌کش‌ها و ۴۰ تیپ کشتی در سایه نبود بازار وتعامل

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner