فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی ۲ آلت کوین که سیگنال صعودی جدیدی صادر کرده‌اند

تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که ۲ آلت کوین در شرایط خوبی قرار دارند و ممکن است در هفته آینده به رشد نسبتاً خوبی برسند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • ارز دیجیتال BNB سیگنال صعودی جدیدی صادر کرده است.
  • ارز مونرو هم در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران زیادی منتظر رشد بیت کوین‌ها هستند اما به نظر می‌رسد بعضی از آلت کوین‌ها در کوتاه‌مدت شرایط بهتری دارند.

۱. BNB

قیمت BNB
BNB


در چند روز گذشته به بالای میانگین‌های متحرک آن رسد. این امر نشان می‌دهد که هولدرهای این آلت کوین به شدت از سطوح مذکور دفاع می‌کنند.

نمودار روزانه قیمت BNB

BNB دوباره تلاش کرده است تا خود را به مقاومت سربار ۶۳۵ دلار برساند. این مقاومت بسیار مهم است چون اگر کندل BNB در بالای آن بسته‌ شود، رالی بعدی آن به سمت محدوده ۷۷۵ دلار شروع می‌شود.

برخلاف این فرض اگر قیمت BNB کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی موجود در نمودار روزانه آن سقوط کند، الگوی مثلث صعودی آن باطل خواهد شد. این امر می‌تواند فشار فروش BNB را افزایش داده و قیمت آن را به ۵۳۶ دلار برساند.

نمودار ۴ ساعته قیمت BNB

در تایم فریم ۴ ساعته قیمت BNB به بالای میانگین‌های متحرک خود رسیده و نشان داده است که فشار خرید خوبی دارد. این آلت کوین از مقاومت جزئی ۶۱۵ دلار هم عبور کرده و دوباره تلاش کرده است به محدوده ۶۳۵ دلار برسد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای (موج آبی رنگ، ۶۰۴ دلار) به تدریج رشد کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارد. این امر نشان می‌دهد فشار خرید BNB کمی بیشتر از فشار فروش آن است.

این پیش‌بینی صعودی در کوتاه‌مدت در صورتی باطل می‌شود که قیمت BNB کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی موجود در نمودار آن سقوط کند. این اتفاق می‌تواند یک اصلاح عمیق‌تر تا محدوده ۵۶۰ دلار و یا حتی ۵۳۶ دلار را شروع کند.

۲. مونرو

روند مونرو crypto_price symbol=”XRM-USDT”] در چند روز گذشته صعودی بوده و قیمت آن به بالای خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش رسیده است. این امر نشان می‌دهد که اصلاح این آلت کوین ممکن است به پایان رسیده‌ باشد.

نمودار روزانه قیمت مونرو

با این حال مونرو با فشار فروش فروش زیادی در نزدیکی محدوده ۱۵۳ دلار مواجه شد. اگر دوباره چنین اتفاقی بیفتد و قیمت XMR کاهش یابد، در ادامه ممکن است تا نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱۴۲ دلار) کاهش یابد. با این حال مونرو فشار خرید خوبی در این محدوده دارد و اگر بعد از رسیدن‌ به آن رشد کند، احتمال عبور از مقاومت سربار آن افزایش می‌یابد. سپس مونرو می تواند تا محدوده ۱۷۰ دلار رشد کند.

برعکس اگر قیمت مونرو به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که برداشت سود هولدرهای آن شروع شده‌ است. این امر می‌تواند اصلاح عمیق‌تری را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۱۳۱ دلار) آغاز کند.

آلت کوینآلت کوین
نمودار ۴ ساعته قیمت مونرو

نمودار مونرو در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که روند این آلت کوین صعودی شده‌ است. اگر فشار خرید مونرو همچنان ادامه داشته باشد، نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای آن همچنان صعودی است. در این صورت XMR احتمالاً یک بار دیگر تلاش خواهد کرد تا از مقاومت سربار خود عبور کند.

میانگین‌های متحرک حمایت‌های مهمی هستند که هولدرهای مونرو باید به شدت مراقب آن باشند. شکسته شدن و بسته شدن کندل ۴ ساعته XMR در پایین میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای (موج قرمز رنگ، ۱۴۵ دلار) نشان می‌دهد که XMR با اصلاحی عمیقی روبه‌رو شده‌ است. در این صورت قیمت مونرو ممکن است تا محدوده ۱۳۷ دلار و یا حتی ۱۳۰ دلار کاهش یابد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۱۵۶۰ قطعه بومی‌سازی شده فولاد خوزستان به زودی رونماییمی‌شود
الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner