فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی ۳ آلت کوین که از نظر تکنیکال در شرایط خوبی قرار دارند

تحلیلگران باور دارند که اگر بیت کوین بخش زیادی از رشد اخیر خود را از دست ندهد، احساسات بازار می‌تواند بهبود پیدا کند. این موضوع می‌تواند به افزایش فشار خرید آلت کوین ها نیز کمک کند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • نمودار ۴ ساعته قیمت رندر توکن نشان می‌دهد که این آلت کوین در یک رالی صعودی قرار گرفته اما RSI آن در محدوده اشباع خرید قرار دارد.
  • اگر قیمت پالیگان کاهش یابد، احتمالاً که در سطح ۰.۴۷ دلار با حمایت خوبی مواجه می‌شود.

به گزارش کوین تلگراف، اگر قیمت بیت کوین

BTC:


بتواند بالای سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار باقی بماند، معامله‌گران می‌توانند این ۳ آلت کوین را تحت نظر بگیرند.

۱. پالیگان

قیمت پالیگان

MATIC:


در ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) به بالای سطح شکست ۰.۴۹ دلار رسید و نشان داد بازار این آلت کوین، سطوح پایین‌تر را پس زده است.

نمودار روزانه قیمت پالیگاننمودار روزانه قیمت پالیگان
نمودار روزانه قیمت پالیگان

میانگین‌های متحرک پالیگان در حال تشکیل تقاطع صعودی هستند و اندیکاتور RSI در محدوده مثبت قرار دارد. این موارد نشان می‌دهد که خریداران کنترل بیشتری بر بازار دارند. اگر قیمت پالیگان کاهش یابد، انتظار می‌رود که در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۴۷ دلار) با حمایت خوبی روبه‌رو شود. در این صورت معامله‌گران سعی می‌کنند قیمت پالیگان را به بالای ۰.۷۵ دلار برسانند.

با این حال اگر قیمت MATIC به پایین کشیده شود و به زیر میانگین‌های متحرک آن برسد، نشان‌دهنده این موضوع خواهد بود که فروشندگان قدرت بیشتری دارند. در این صورت قیمت پالیگان می‌تواند تا محدوده ۰.۳۹ دلار سقوط کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت پالیگاننمودار ۴ ساعته قیمت پالیگان
نمودار ۴ ساعته قیمت پالیگان

در نمودار ۴ ساعته نیز مشاهده می‌کنیم که پس از کاهش قیمت پالیگان از سطح ۰.۵۸ دلار، این آلت کوین در میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای حمایت شده است. بازگشت ضعیف قیمت از این سطح می‌تواند احتمال سقوط MATIC تا پایین محدوده ۰.۵۱ دلار و سپس سقوط آن تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای را تقویت کند. اگر این حمایت نیز از دست برود، شرایط بازار به سود فروشندگان تغییر پیدا می‌کند.

در طرف مقابل، رشد پالیگان بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای می‌تواند آن را به ۰.۵۸ دلار برساند. اگر MATIC از این مقاومت نیز عبور کند، سیگنالی از برتری خریداران صادر می‌شود. در این صورت قیمت پالیگان می‌تواند تا محدوده ۰.۶۰ و سپس تا ۰.۶۵ دلار رشد کند.

۲. سویی

قیمت سویی در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۸۷ دلار) رشد کرد. این امر نشان می‌دهد فشار خرید سویی در سطوح پایین‌تر افزایش یافته‌ است.

نمودار روزانه قیمت سویینمودار روزانه قیمت سویی
نمودار روزانه قیمت سویی

فروشندگان در تلاش هستند تا رشد SUI را در مقاومت سربار ۱.۱۱ دلاری متوقف کنند. اگر قیمت سویی از سطح فعلی رشد کند یا بار دیگر در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حمایت شود، سیگنالی از احساسات مثبت بازار صادر می‌شود. این موضوع می‌تواند معامله‌گران را تشویق کند تا قیمت این آلت کوین را به سطح ۱.۲۰ دلار برسانند. اگر این مقاومت نیز شکسته‌ شود، هدف بعدی SUI می‌تواند سطح ۱.۴۴ دلار باشد.

با این حال برای اینکه فروشندگان بتوانند جلوی روند صعودی SUI را بگیرند، باید قیمت آن را به زیر میانگین‌های متحرک برسانند و موقعیتش را در آنجا حفظ کنند. با این کار احتمال کاهش قیمت سویی تا محدوده ۰.۷۱ دلار افزایش پیدا می‌کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت سویینمودار ۴ ساعته قیمت سویی
نمودار ۴ ساعته قیمت سویی

در نمودار ۴ ساعته، افزایش شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای و موقعیت شاخص RSI نشان‌دهنده برتری خریداران است. قیمت سویی بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای رشد کرده و معامله‌گران احتمالاً سعی می‌کنند که یک بار دیگر مقاومت سربار ۱.۱۲ دلار را آزمایش کنند.

در طرف مقابل اگر قیمت SUI کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسد، نشان‌دهنده این موضوع خواهد بود که در سطوح بالا فشار فروش آن افزایش پیدا می‌کند. در این صورت قیمت سویی می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای و سپس تا سطح ۰.۸۰ دلار سقوط کند.

۳. رندر توکن

قیمت رندر توکن

RNDR:


در ۴ روز گذشته به صورت شارپی رشد کرده و به بالای میانگین‌های متحرک خود رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که فروشندگان در حال از دست دادن‌ قدرت خود هستند.

نمودار روزانه قیمت رندرنمودار روزانه قیمت رندر
نمودار روزانه قیمت رندر

با این حال آنها به این راحتی کنار نمی‌روند و به احتمال زیاد تلاش می‌کنند قیمت رندر توکن را به زیر میانگین‌های متحرک برسانند. با این حال اگر قیمت این آلت کوین بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵.۱۸ دلار) رشد کند، نشان‌دهنده این خواهد بود که در سطوح پایین‌ تقاضای زیادی دارد. در این صورت معامله‌گران احتمالاً تلاش می‌کنند قیمت رندر توکن را به ۷.۲۶ دلار و سپس به ۸ دلار برسانند.

اما اگر قیمت رندر توکن در کوتاه‌مدت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، سناریو صعودی مذکور بی‌اعتبار می‌شود. این موضوع می‌تواند راه را برای سقوط قیمت RNDR تا سطح ۴.۳۸ دلار باز کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت رندرنمودار ۴ ساعته قیمت رندر
نمودار ۴ ساعته قیمت رندر

نمودار ۴ ساعته رندر توکن نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در یک رالی جدید قرار دارد. با این حال RSI رندر توکن در محدوده اشباع خرید قرار دارد. این موضوع می‌تواند در کوتاه‌مدت باعث اصلاح قیمت آن شود اما RNDR به احتمال زیاد در میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای حمایت شود.

اگر قیمت رندر توکن بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای رشد کند، نشان‌ می‌دهد که فشار خرید آن در کف قیمت فشار خرید خود را افزایش می‌دهند. این موضوع می‌تواند قمیت رندر را به ۷.۲۶ دلار برساند. از سوی دیگر اگر قیمت به پایین کشیده شود و کندل ۴ ساعته آن در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای بسته شود، نشان‌دهنده این موضوع خواهد بود که معامله‌گران در حال ذخیره سودهای خود هستند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ماجرای افزایش واردات آیفون 13 با وجود توقف خط تولید/ حیف ومیل منابع ارزی کشور ادامه دارد؟
الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۷ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۷ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner