فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معوقات رتبه‌بندی معلمان با صدور احکام جدید واریز شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ گفت: امروز روز نخست سال تحصیلی بود و جشن بازگشایی در همه مدارس انجام شد و رویکرد ما توجه به مدارس دولتی است.

وی درباره سرویس مدارس افزود: این موضوع ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش ندارد و وظیفه مدیر مدرسه فعالیت آموزشی و تربیتی است، در آیین نامه جدید سرویس مدارس بحث‌های کارشناسی در اینباره انجام شد و اگر مدیر مدرسه بخواهد برای سرویس هم وقت بگذارد با مشکل مواجه می‌شود، شهرداری و وزارت کشور مسئولیت پیدا کردند کار سرویس مدارس را انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار و ۲۰ مدرسه با ظرفیت ۱۰ هزار کلاس درس ایجاد شد همچنین باید برای جذب معلمان با کیفیت اقدام کنیم و امسال ۵۰ هزار معلم جدید را جذب کردیم.

کاظمی درباره آموزش معلمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: این فرایند از خرداد ماه شروع شده و توسط دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود که در برخی استان‌ها فرآیند آموزش این معلمان به اتمام رسیده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران/ دستگیری ۸شرور در تهرانسر

وی درباره خدمتگزاران و سرایداران مدارس بیان کرد: با همراهی سازمان اداری و استخدامی تا پایان سال ۱۴۰۲مجوز لازم نهایی شده و تعدادی خدمتگزار و سرایدار برای مدارس جذب می‌کنیم و تا پایان اسفند این کار انجام خواهد شد.

کاظمی درباره نبود معلم در برخی مدارس ابتدایی بیان کرد: نتایح آزمون استخدام آموزگار روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد و سازماندهی این افراد در مناطق مشخص بود و از روز دوشنبه سازماندهی انجام خواهد شد و البته در برخی استان‌ها امروز سازماندهی این معلمان اتفاق افتاد و آنها در مدرسه حضور داشتند، اگر والدین در مدرسه‌ای با نبود معلم مواجه بودند می‌توانند به اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه و موضوع را اعلام کنند البته ادارات آموزش و پرورش از موضوع آگاه هستند، با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی و بازنشستگی نیروی انسانی شاهد بودیم که ورودی معلم اندک بود و بیشترین استخدام در دو سال گذشته انجام شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره کمبود حقوق معلمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: آموزش و پرورش به دنبال تصویب قانون برای حمایت بیشتر از معلمان مدارس غیردولتی است و طرحی از سال گذشته در حال بررسی است که براساس آن مدارس غیردولتی برای پرداخت حقوق از قانون کار تبعیت خواهند کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کالاهای شرکت بهره‌برداری مترو شناسنامه‌دار می‌شوند-تایمز

وی در پایان با اشاره به ممنوعیت به کارگیری معلمان خرید خدمات بیان کرد: همکاران ما به دنبال مجوز هستند البته اکثر معلمان خرید خدمات در آزمون  استخدامی اخیر شرکت کرده و پذیرفته شدند.

کاظمی درباره معوقات رتبه بندی معلمان گفت: معلمانی که به رتبه‌بندی معترض بودند و احکام جدید  آنها بعد از اعتراض صادر شد با حقوق شهریور معوقات برایشان واریز شد.

انتهای پیام/

 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner