فیلترهای سرامیکی ریخته گری

موافقت اولیه برای تاسیس ۴ مجموعه گردشگری در استان اصفهان صادر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا اکبری با اشاره به مصوبات نشست کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، اظهار داشت: اعضای این کمیته امروز از بین مجموع طرح‌های ارائه‌شده، موافقت اولیه خود را با تأسیس ۲ مجتمع گردشگری در کاشان و تأسیس یک اقامتگاه سنتی در قلب بافت تاریخی نائین و همچنین تأسیس یک مجتمع بین‌راهی در شهرستان نائین اعلام کردند.

وی ادامه داد: برآوردهای طرح‌های این مجموعه‌ها حاکی است که بخش خصوصی با سرمایه‌ای بالغ‌بر پانزده هزار میلیارد ریال اقدام به تأسیس این مجموعه‌ها خواهند کرد.

اکبری افزود: در این نشست همچنین اعضا کمیته با اکثریت آرا با تأسیس یک اردوگاه گردشگری در شهرستان اردستان و یک مجتمع گردشگری در کاشان به دلیل ضعیف بودن طرح محتوایی و عدم تطابق درخواست‌ها با قواعد و قوانین مخالفت کردند.

به گزارش مهر، نشست کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان صبح امروز شنبه با حضور سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌ها و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  لزوم توجه به سه محور اصلی آموزش گردشگری در آذربایجان‌شرقی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

پوستر جشنواره سیر و موسیر همدان (سولان) رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر ششمین جشنواره سیر و موسیر همدان به مرکزیت روستای سولان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner