فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نرخ بیکاری آمریکا منتشر شد؛ واکنش بیت کوین چه بود؟

نرخ بیکاری و آمار اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا چند دقیقه قبل منتشر شد و فشار نزولی بیت کوین را افزایش داد.

خلاصه خبر

  • نرخ بیکاری آمریکا به ۴.۱ درصد رسیده‌ است.
  • قیمت بیت‌ کوین همچنان نزولی است.

به گزارش بیت‌ کوین سیستمی، بیت کوین در روز قبل بعد از انتشار اخبار مربوط به صرافی مت گاکس کاهش یافت. به همین خاطر همه نگاه‌ها به داده‌های اقتصادی آمریکا و تاثیر آن‌ها بر بازار معطوف شد.

یکی از مهم‌ترین داده‌های منتشرشده از آمریکا نرخ بیکاری است که به ۴.۱ درصد رسیده‌ است. این شاخص در ماه قبل در محدوده ۴ درصد قرار داشت و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که در این محدوده می‌ماند.

علاوه بر این آمار اشتغال بخش غیر کشاورزی هم نشان داد که ۲۰۶٬۰۰۰ شغل در ماه قبل در آمریکا ایجاد شده‌ است. این شاخص در ماه قبل‌تر در محدوده ۲۷۲٬۰۰۰ شغل قرار داشت. با این حال تحلیلگران باور داشتند که شاخص مذکور به ۱۹۱٬۰۰۰ شغل می‌رسد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سازمان امور مالیاتی مکلف به تهیه اظهارنامه برای کلیه مودیانشد

به نظر می‌رسد افزایش شاخص اشتغال بخش غیر کشاورزی تاثیر منفی روی بیت کوین گذاشته است. رشد این شاخص نسبت به پیش‌بینی تحلیلگران نشان می‌دهد باز کار آمریکا برخلاف نظر آن‌ها، همچنان قوی است. در نتیجه فدرال رزرو می‌تواند به نرخ بهره بالا خود ادامه داده و مجبور نیست زودتر از انتظار، آن را کاهش دهد.

البته رشد نرخ بیکاری معمولاً تاثیر منفی روی شاخص دلار آمریکا و تاثیر مثبت روی بیت کوین می‌گذارد. با این حال به نظر می‌رسد رشد ۰.۱ درصدی این شاخص برای تضعیف احساسات نزولی معامله‌گران کافی نبوده‌ است.

در هر صورت نمودار ۱۵ دقیقه‌ای قیمت بیت کوین (تصویر پایین) نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال بعد از انتشار داده‌های مذکور کاهش یافته‌ است. شایان ذکر است که بعد از انتشار این اخبار، قیمت BTC برای مدت کوتاهی دوباره به زیر محدوده ۵۵٬۰۰۰ دلار رسید.

نمودار ۵ دقیقه‌ای قیمت بیت کوین




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

همستر کامبت در بازار پیش از عرضه بای‌بیت لیست شد

کوثر ایزک شیریان تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *