فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نشست علمی تخصصی «گردشگری و صلح» در قم برگزار شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی تخصصی گردشگری و صلح با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم و دانشگاه ادیان و مذاهب پیش از ظهر پنجشنبه در این دانشگاه برگزار شد.

حمیده امیر یزدانی عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان مذاهب و حجت الاسلام محمد حسین مظفری رئیس مرکز صلح این دانشگاه به تبیین رویکردهای مختلف به مطالعات صلح و گردشگری و گردشگری و صلح‌آفرینی، شناخت فرهنگ‌ها و تحکیم دوستی‌ها پرداختند.

محمدطاهر قلی تبار رئیس اداره اروپا و آمریکای دانشگاه ادیان و مذاهب در این نشست اظهار کرد: نقدی به دانشگاه وجود دارد که از دنیا فاصله دارند و این درست است اما با گذشت زمان وضعیت بهتر می‌شود.

رئیس اداره اروپا و آمریکای دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: متأسفانه تصور و دیدگاه نسبت به گردشگری در کشور اشتباه بوده و جامع نیست.

وی افزود: بیگانه هراسی موجب کاهش گردشگری می‌شود و ما باید ریشه آن را بیاییم و متأسفانه نگاه ما نسبت به گردشگری، اقتصادی است، ولو اینکه ظرفیت بسیاری دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نشست گفتمانی گردشگری مقاومت در یزد برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

قلی تبار تصریح کرد: سیاست دولت‌ها گاهی موجب بیگانه هراسی می‌شود و برخی از آنها از ایجاد تفرقه لذت می‌برند و این سیاست متأسفانه و دلیل بعدی تا آگاهی نسبت به موضوعی است که گاهی منکر به خاصمه و جنگ می‌شود.

رئیس اداره اروپا و آمریکای دانشگاه ادیان و مذاهب یادآور شد: گردشگری زمینه ساز صلح است و بسیاری می‌تواند تأثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: سفر دانشجویان و طلاب به دیگر کشورها موجب ایجاد تحول می‌شود و گاهی اوقات باعث رفع نواقص و مشکلات می‌شود.

قلی تبار خاطرنشان کرد: مطالعه صلح و گردشگری بسیار گسترده است و گردشگری با مطالعات علوم انسانی و ادیان ارتباط ناگسستنی دارد.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

۵۰۰ تخت به تعداد تخت‌های اقامتی آذربایجان غربی افزوده شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفری ظهر پنجشنبه در دیدار با انجمن راهنمایان گردشگری استان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان