فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نگاه بغض آمیز مانع از توسعه نیر شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت الله نعمتی شامگاه جمعه در نشست با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در نیر اظهار کرد: شهرستان نیر دارای آب‌های گرم و چشمه‌های بی نظیری است که در سطح کشور نمونه و نظیر آن را نداریم به طوری که در روستای گلستان، سقزچی، ولیعصر و قره شیران و خود نیر چشمه‌های جوشان آب گرم و سرد طراوت خاصی به این منطقه بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین آبدرمانی کشور و استان اردبیل در نیر در حال احداث است که ضرورت دارد مسئولان بخش خصوصی و سرمایه گذار این پروژه را کمک کنند تا این مجتمع آبدرمانی عظیم در دروازه ورودی شمالغرب پذیرای گردشگران و مسافران متعدد شود.

امام جمعه نیر با انتقاد از برخی نگاه‌های بغض آمیز به توسعه نیر گفت: سرعین و نیر دو بازوی جدانشدنی گردشگری استان اردبیل هستند و نیر در کنار سرعین و سرعین نیز در کنار نیر می‌تواند ظرفیت عظیم برای حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی باشد.

حجت الاسلام نعمتی افزود: غار گلستان – شیران به طول ۱۱ کیلومتر از غارهای عجیب شمالغرب محسوب می‌شود که متأسفانه احیا، مرمت و جذب گردشگر به این منطقه مغفول مانده و همین نگاه بغض آمیز به شهرستان مانع از معرفی چنین ظرفیت‌هایی شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ترندهای گردشگری در سال 2022-تایمز

وی گفت: مسئولان استانی باید دروازه ورودی نیر را آراسته و تمیز نگه دارند تا مسافران و گردشگرانی که از این نقطه وارد می‌شوند با روحیه ای مضاعف در این نقطه از کشور حضور داشته و از فضای آرامبخش نیر استفاده کنند.

امام جمعه نیر بیان کرد: ما مصلی و زیرزمین آن را به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تولید صنایع دستی اختصاص دادیم تا شهرستان نیر با تولید متنوع پوشاک، جوراب و زنجیره البسه بتواند در سطح کشور به کانون تولید و صادرات محصولات در این بخش تبدیل شود.

وی اظهار کرد: اگر در همین شهرستان شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی راه اندازی شود ما به راحتی می‌توانیم برای بیکاران نیر و شهرستان‌ها و مناطق اطراف فرصت اشتغال ایجاد کنیم.

امام جمعه نیر با تبریک هفته خبرنگار به تأثیرگذاری قلم خبرنگاران اشاره کرد و افزود: همانطوری که فرمانده سپاه اعلام کرد قلم خبرنگار تاثیرش بیشتر از موشک است و ما نیز بر این باوریم خبرنگاری که با صداقت و بدون لکنت درد دل مردم و دغدغه‌های آنها را بیان می‌کند به رسالت و مسئولیت خطیر خود عمل کرده که در این باب باید مراقب قلمفرسایی بدون حب و بغض بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سرمایه‌گذاری در گردشگری به ۵۰۰ میلیون یورو افزایش می یاید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

حجت الاسلام نعمتی با قدردانی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و فعال در خبرگزاری‌های استان که در پوشش اخبار شهرستان نیر در یک سال اخیر پیشقدم بوده اند، اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند به تعامل و هم افزایی مسئولان استان در حل مشکلات مردم کمک کرده و به تقویت این حوزه کمک کنند.

وی ادامه داد: اگر این هم افزایی شکل گیرد در سطح استان و شهرستان نیر ظرفیت‌های عظیمی به نقطه بالفعل می‌رسد که انتظار می‌رود با همراهی فعالان رسانه‌ای مکتوب و فضای مجازی بستر این کار فراهم آید.

امام جمعه نیر خاطرنشان کرد: ما حق نداریم ظرفیت‌های کشور و منطقه را در مسیر دشمنی و کینه توزی خود هدر دهیم چرا که به اندازه کافی دشمن غدار داریم که چشم طمع به کشور و ملت ایران دوخته اند.

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: خبرنگاران دیده بانان نترس و در عین حال شجاع جامعه هستند که با نقد منصفانه و بیان مطالبات مردم می‌توانند به حل مشکلات و گره‌های نیر کمک راستین کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

وی گفت: طرح‌هایی در این شهرستان در حوزه گردشگری وجود دارد که در ۲۰ تا ۳۰ سال اخیر راکد و بلاکلیف به حال خود رها شده بود که در این دو سه سال با پیشرفت مناسب به افتتاح آنها امیدواریم.

امام جمعه نیر تصریح کرد: نمونه این طرح‌ها احداث مدرسه روستای ویرثق، توسعه دانشگاه فرهنگیان نیر با جذب دانشجو از ۹ استان و تأمین زمین برای توسعه دانشگاه فرهنگیان، تکمیل پایاب سد سرخاب، تکمیل کمربندی نیر، پیشرفت شهرک و ناحیه صنعتی نیر تا ۸۰ درصد و تلاش برای اصلاح آب شرب تحویلی در سد یامچی از جمله این طرح‌ها و پروژه هاست.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

پوستر جشنواره سیر و موسیر همدان (سولان) رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر ششمین جشنواره سیر و موسیر همدان به مرکزیت روستای سولان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner