فیلترهای سرامیکی ریخته گری

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در پوشش فطریه و زکات

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از شهروندان با ترفند دریافت فطریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی دراین‌باره گفت: برخی افراد سودجو  با جعل آرم‌های کمیته امداد، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر و … و با ترفندهای گرافیکی، تلاش می‌کنند خود را به دروغ، نماینده آنها معرفی کنند در ایام پیش رو نیز این افراد به بهانه دریافت زکات فطریه و کفاره مترصد کلاهبرداری و برداشت های مالی غیر مجاز از حساب های بانکی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه کلاهبرداران  در این تبلیغات دروغین با معرفی و نشان دادن تصاویر مناطق محروم تلاش می‌کنند اعتماد عمومی را جلب کرده و کمک مردمی دریافت کنند، اظهارکرد: کارگروه ویژه تخصصی پلیس فتا، نظارت دقیقی در این خصوص اعمال می‌کند. درهمین راستا نیز پلیس فتا تا کنون با چندین تارنمای مجرمانه برخورد کرده و تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی کلاهبردار در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.  

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تالیف ۲۱ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان در هلال‌احمر

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا  از مردم خواست تا نسبت به این ترفندها آگاه باشند و زکات فطریه و کفاره خود را فقط از طریق مراجع موثق و مورد اطمینان به دست نیازمندان برسانند؛ این مراجع موثق و مسیرهای کمک رسانی و شماره حساب های معتبر تنها از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر اعلام می شود.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را باید صرفا فقط از مسیرهای اعلام شده از طریق رسانه ها و خبرگزاری های معتبر اعطا کنند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner