فیلترهای سرامیکی ریخته گری

همستر کامبت آمارهای ایردراپ توکن خود را منتشر کرد؛ دوسوم توکن‌ها توزیع شد

کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام لحظاتی قبل آمارهای ایردراپ توکن HMSTR را منتشر کرد. طبق این آمار، تا این لحظه دوسوم کل توکن‌های کاربران توزیع شده است.

همستر کامبت در کانال تلگرام خود اعلام کرد ۳۰ میلیون نفر تاکنون اقدام به معامله توکن HMSTR کرده‌اند. تیم همستر همچنین گفته است به دلیل بالا بودن تقاضا و شلوغی شبکه‌ها، ممکن است برای دسترسی و ارسال توکن‌های با کندی مواجه شوید.

تیم همستر در حال همکاری با توسعه‌دهندگان شبکه تون کوین است تا به روان‌شدن فرایندها کمک کنند. همستر همچنین به کاربرانی که هنوز موفق به دریافت ایردراپ خود نشده‌اند، اطمینان داده است که جای توکن‌های آنها امن بوده و به‌زودی آنها را دریافت خواهند کرد.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گوگل نیوز در روسیه مسدود شد


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۶ مهر + ویدئو آموزش دریافت الماس مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۶ مهر همستر کامبت کلید یا راهنمای حل پازل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner